![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp wel niet waarom de wagen met zulk een beschadigde voorkant doorreed na de crash aan Schwedenkreuz??? Naast het leggen van een lang gevaarlijk oliespoor door Fuchsrohre (vriend was er bijna afgegaan) kan dat toch ook niet goed geweest zijn voor de wagen zelf? Groeten, Jochen |
|
||||
|
||||
Heel jammer. Was benieuwd naar hun prestatie dit jaar. Omdat ze elk jaar héél sterk presteren.
|
|
||||
|
||||
Mooi afscheid voor Gaby
![]() Schitterende auto... jammer dat hij in het museum verdwijnt (tiens, er stond daar toch al één ![]() |
|
||||
|
||||
Binnenkort ergens een tentoonstelling?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Heb een mooie race gezien het afgelopen weekend. Alleen wat jammer van het weer.
Weet er iemand iets van de clio van East Belgium Racing Team, want ik heb die het hele weekend niet gezien. Spijtig van de BMW van moore, ik vond dat hij er toch niet zo hard beschadigd uit zag.( in mijn ogen toch te repareren ) Maar toch nog een beetje Belgisch succes met Ickx/Lambrecht/Hemroulle met een 3de plaats in hun klasse en 6de algemeen met de porsche. |
|
||||
|
||||
Quote:
- DE ronde van Stuck op de ring - Pedro Lamy op de ring (nachtqualif) - Jorg Müller in Spa (testday 24u) - Dirk Müller in Spa (nachtqualif) ?? ![]() |
|
||||
|
||||
Yep
![]() |
|
||||
|
||||
die was verkrijgbaar in het BMW Motorsport kraampje
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens over die BMW DVD - ik las op nurburgring.de dat ze waren gestopt met die te verkopen omdat er een fout in de audio zat? Best klote als je dan zo'n foute zou hebben gekocht. Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer beschikbaar is want dat zal een hebbedingetje zijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
-Sleutelhanger -Vlag 90cm*60cm -T-shirt , Polo shirt , Sweater en Jas(zeer mooi) -Rugzakje -Pet -Pen ik denk dat dat alles is .. ik zelf heb aangeschaft= 2vlag,1dvd,1sleutelhanger,1t-shirt,1pet en ik had al van in spa 1pet en een pen wel redelijk duur deze dingen maar het is het zeker waard .. ook lagen er kaarten ik schat 30*20 met op de voorkant een prachtige foto van schnitzer en op de achterkant info over de piloten per wagen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
De crash was echter niet de reden van opgave, auto was bijna terug klaar voor de avondtraining, maar bleek er probleem te zijn met motor, niet herstelbaar voor de race. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|