![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dus vraag ik mij af welke vrouwelijke presentatrice dat gezegd heeft ![]() Gewoon aantonen dat ik BRTverslaggeving nu ook weer niet zo slecht vond..voor zover ik het mij nog herinner ![]()
|
||||
|
||||
Neenee, ik weet absoluut zeker dat het de GP van Francorchamps was en die werd op de BRT uitgezonden. 't was toendertijd trouwens de enige GP die integraal op de brt werd uitgezonden, voor de andere gps moest (kon) je toen nog uitwijken naar de BBC of RTBF. Maar het was zeker geen samenvatting in het nieuws. Ik weet ook nog dat er een mannelijke co-presentator bijzat, maar voor zover ik mij nog kan herinneren heeft die niet veel gezegd
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() u schat depaddock nogal laag in vind ik ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het zal idd wel van invalshoek afhangen wat betreft Baert. Ik denk dat Baert gewoon altijd zit te supporteren voor degene die wint en er dan te veel mee stoeft. Ik heb al jaren niet meer naar VTM gekeken en 'k veronderstel dat hij de laatste twee jaar wel veel positiefs over Schumacher heeft gezegd (kon hij iets anders vorig seizoen?). Ik weet enkel van zo'n jaar of 3 geleden dat ik toen dacht dat hij voor McLaren was. Van Verellen ben ik vrij zeker dat hij voor McLaren is, die heeft zich een paar keer per ongeluk iets laten ontglippen waaruit het bleek.
|
|
||||
|
||||
De kogel is inderdaad door de kerk :
F1 vanaf dit jaar op VRT oléoléolé geen vervelende reclame meer !!!!
|
||||
|
||||
jaja, maar wat met kwalificaties/testritten/autosportspecials etc. dan ?
Ik hoop dat VRT het professioneel aanpakt. Wat me onlangs opviel ,is dat ze uitermate veel tijd besteden aan hun sportrubriek in het journaal en bijvoorbeeld Rally al uitgebreid weergeven. Meer van dat dus. Go vrt !
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dag1: "We hebben nog geen beelden van de crash van Loix." Dag2: Wat ze lieten zien was die Skoda die op de rand hing. Dag3: Geen woord over de zege van Duval. Go VRT!!! ![]() |
|
||||
|
||||
'k zou zeggen, wees blij, ik denk dat VTM aan rally zelfs compleet geen aandacht besteedt...of heb ik het hier fout ?
|
||||
|
||||
Zij geven een "ruim" overzicht in pitstop. Ook van de Belgische rally's.
Last edited by Werner333; 21-01-2002 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat de VRT de zaken anders gaat aanpakken , want geef toe, de formule 1 werd de afgelopen paar jaar totaal maar dan ook totaal genegeerd door hen. In het beste geval kon je op zondagavond een samenvatting van 30 seconden zien van de race maar meestal moest je het doen met een foto van de winnaar en drie zinnen uitleg. Al eens aan gedacht wat er met de GP' s gaat gebeuren die in onze tijd s nachts worden verreden ? Ik twijfel eraan of die , zelfs in herhaling , nog zullen worden uitgezonden.
Ik blijf erbij, indien de VRT werkelijk de uitzendrechten verworven heeft , dan is dit geen goeie zaak voor de Vlaamse F1-liefhebbers. Schaaf je frans maar al wat bij want ik denk dat je het zal nodig hebben de komende paar maanden. |
|
||||
|
||||
Mjah, maar de beelden die vrt van de VTM zijn ni bepaald goedkoop te noemen, zeker niet van de formule 1.
Hoe meer het voor de VTM kostte voor die f1 op de buis te brengen, des te meer betaalde vrt voor de beelden. Dus misschien wel logisch dat die samenvattingen over F1 zo kort waren.... swat, misschien eens allemaal ne mail sturen naar de vrt met uitdrukkelijk verzoek om ook warm up en pre-quali's uit te zenden???
|
|||
|
|||
Doen! ...maar wel een beetje organiseren en geen zever mailen, dan nemen ze het niet serieus.
|
|
||||
|
||||
goei idee !
er zou iemand een soort van scriptje moete make waar iedereen zijn "support" kan geven
|
|