![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die 2e race was prachtig. Eerst het gevecht tussen Coronel (die maar weer eens duidelijk maakt wie beste privateer is) en Huff. Daarna de supersnelle Colciago. Ben wel bang dat zijn 3e plek in gevaar komt. Man van het weekend: Colciago. Moet zeggen dat deze races in de avonduren mij wel bevallen. Wat mij betreft zouden alle races op dit tijdstip verreden mogen worden. |
|
||||
|
||||
ik vond de actie van Colciago niet te fel een beetje duwen mag toch wel in het wtcc...
jahjah in bijde races chevy in de punten wel jammer dat huff eraf ging in race 2 verder was het een van de betere weekends dit jaar vindt ik.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() van race 2, of de prestatie van Priaulx in het bijzonder?
|
||||
|
||||
www.msttiming.com voor uitslag race 1, race 2 vind je nog enkel op Live timing van www.fiawtcc.com . Priaulx is 1e race op Zanardi ingereden en race 2 als 9e geëindigd .
|
|
||||
|
||||
Colciago ging wel iets over de schreef bij Giovanardi maar eigenlijk hoort dit er ook wel bij . Ik zag Giovanardi 'm gewoon feliciteren na de race dus die had er ook wel van
genoten . Ik vond het aangename avond-tv ! |
|
||||
|
||||
Colciago
![]() Een woord: subliem! Serieuze opsteker voor JAS, reed bovendien tweede snelste chrono in de tweede race op 3/100ste van Giovanardi. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Colciago krijgt 30 sec straftijd en verliest 3de plek in race 2 dus
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vond het commentaar van Peter Beart niet echt goed. Veel te veel herhalingen van wat hij eerder zei, hij gaat er te veel van uit dat er mensen kijken die er 0,0 verstand van hebben en door zijn gebrek aan enthousiasme krijg ik het idee dat ik naar een race zit te kijken die eerder verreden is en nadien nog commentaar over heen is gezet. Máár... alles beter dan die hufter die het eerst deed en die overduidelijk anti-alfa was en zat te rukken bij alles wat BMW is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vanaf nu zeg ik: inhalen is verboden in WTCC. Nu dit geval weer. In Imola was er een bijna identiek gevalletje tussen Zanardi en Farfus. Een inhaalpoging doen mag blijkbaar niet meer. Dat belooft voor Francorchamps
![]() |
|
||||
|
||||
Onbegrijpelijke straf voor mij... Wat willen ze bij de FIA: treintjerijden?
|
|
|||
|
|||
Was Colciago al niet gewaarschuwd dat hij een straf zou krijgen als hij nog 1 keer in de fout zou gaan? Of is dit enkel het geval met Farfus?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|