De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-05-2006, 20:29
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

Vraagje, maar is miss beetje off-topic. De Corvette C6-R van GLPK Carsport is van Toine Hezemans, maar de C5-R van wie is deze eigendom? Ook van Toine Hezemans of van Paul Kumpen?
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 20:45
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Artikel dat iedereen eens moet lezen: http://www.racingworld.be/nieuws/346...d-getikt!.html
GLPK werd zoals eerder aangekondigt aangetikt door Biagi.
Dit zou expres gedaan zijn om zo Biagi's teammaat Bertolini veilig te zetten voor Mike die zeer snel aan het rijden was.
FIA GT besliste dat Biagi 30seconde straftijd kreeg en in de volgende westrijd 10 plaatsen achteruit moet op de grid, juiste beslissing!!!
Door dit geval mist GLPK mischien wel een 3de plek!!
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 20:48
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Niet echt een objectieve bron he.

Reply With Quote
Old 28-05-2006, 20:57
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by raceboy
Niet echt een objectieve bron he.
aahzo waarom niet?
Het is niet omdat Bert en Anthony Columns schrijven voor racingworld dat zij GLPK daarom goedpraten hé..
En zo'n site kan moeilijk iets uitvinden ivm die 10plaatsen achteruit op startgrid e.d. hé
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 21:16
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie

De citaten uit het GLPK Carsport kamp zijn misschien wel interessant ... Blijkbaar zijn ze daar serieus op hun tenen getrapt met de actie van Biagi. In ieder geval: de wedstrijdleiding zal niet zomaar een straf hebben opgelegd.
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Volgens sommigen kan ik beter naar een balletvoorstelling gaan kijken omdat ik "tikken" in endurance racerij afkeur. Als "azijnpisser" der natie moet ik niet al te zwaar tillen aan de onschulidge tikjes die Kermit links en rechts uitdeelde tijdens de laatste Belcarrace.

Oei, maar nu heeft de "gele" van GLPK Carsport de andere kant van de medaille gezien. Ditmaal zijn zij slachtoffer geworden van een tikje in de endurance racerij............

Laten we zeggen dat het 1-1 staat?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:22
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Volgens sommigen kan ik beter naar een balletvoorstelling gaan kijken omdat ik "tikken" in endurance racerij afkeur. Als "azijnpisser" der natie moet ik niet al te zwaar tillen aan de onschulidge tikjes die Kermit links en rechts uitdeelde tijdens de laatste Belcarrace.

Oei, maar nu heeft de "gele" van GLPK Carsport de andere kant van de medaille gezien. Ditmaal zijn zij slachtoffer geworden van een tikje in de endurance racerij............

Ja Mark maar tijdens Belcar Home Race werden er geen 'tikken' uitgedeelt om iemand met 'opzet' van de piste te rammen hé in tegenstelling van wat Biagi wel degelijk deed. Slimme strategische teamszet natuurlijk van Biagi en Vitaphone, eerlijk gezegd zouden zij uit de uitslag mogen geschrapt worden vind ik. Zodoende dat GLPK nog een puntje meer pakt en dat verdienden ze dik en dubbel!
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:24
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

dat is appelen met peren vergelijken he
GLPK wordt hier door het manoeuvre tot een opgave gedwongen.
de tikjes die Longin en Bleekemolen uitwisselden waren sportief
Old 28-05-2006, 23:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel
de tikjes die Longin en Bleekemolen uitwisselden waren sportief
Ik had het over de tikjes die enkele tragere wagens mochten ontvangen, zie een bepaalde foto
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:30
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Ik had het over de tikjes die enkele tragere wagens mochten ontvangen, zie een bepaalde foto
Die tikjes waren wel zo miniem dat niemand van de piste werd geramd zoals nu in Brno hé Mark
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:42
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Die tikjes waren wel zo miniem dat niemand van de piste werd geramd zoals nu in Brno hé Mark
Misschien hadden die een betere stuurvaardigheid/ meer geluk?

Reply With Quote
Old 29-05-2006, 08:50
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ja Mark maar tijdens Belcar Home Race werden er geen 'tikken' uitgedeelt om iemand met 'opzet' van de piste te rammen hé in tegenstelling van wat Biagi wel degelijk deed.
Opzet en opzet zijn natuurlijk twee. De koersdirectie was in ieder geval niet gediend met het voorval en bestrafte vrijwel onmiddelijk de piloot van de Vitaphone Racing Maserati MC12 #2. Op www.pitstoptv.be staan trouwens dezelfde citaten van de GLPK-Carsport piloten.
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 09:50
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by M_K
Opzet en opzet zijn natuurlijk twee. De koersdirectie was in ieder geval niet gediend met het voorval en bestrafte vrijwel onmiddelijk de piloot van de Vitaphone Racing Maserati MC12 #2. Op www.pitstoptv.be staan trouwens dezelfde citaten van de GLPK-Carsport piloten.
Die citaten - Ja dat is natuurlijk ook niet objectief.

Wie heeft de beelden gezien?
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 11:53
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Het is hier nu wel die enkele verklaar u nader we hebben juist 1 foto gezien.
Is door deze piloot ook een opmerking gemaakt (ja)? En we zijn op de hoogte van het geval NGT en SRT (piloot van NGT geklaagd)?
En we weten het geval El Torro wie is hij en welke wagen.

Als het verhaal van GLPK kloopt spreek ik hier ook van rammen en niet van tikken.
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 14:39
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jeep

Het is hier nu wel die enkele verklaar u nader we hebben juist 1 foto gezien.
Is door deze piloot ook een opmerking gemaakt (ja)?
er wordt toch niks gemeld in de press release van KS Motorsport...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules