![]() |
|
|
||||
|
||||
En wat met die 3de podiumplek, wie zijn buiten Eurotch de overige kanshebbers? Gaan we de RS van Penders en Lamot terug als 3de plaats kandidaat moeten rekenen? KS terug zo hoog scoorend? Wie maakt er nog kans?
Ikzelf geloof niet veel in de AD Bi-turbo, spijtig genoeg voor de Wautersen. Moest de RSR van PSI het uithouden zie ik hen wel top 5 rijden! En wie weet presteerd de Rudolp Viper Competition wel zéér verassend! |
|
||||
|
||||
Kanshebbers voor 3de stek zijn denk ik PSI RSR, Prospeed RS en de Eurotech Marcos.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kaartjes
Zijn er kaartjes via de site in omloop of verkrijgbaar voor de 24u?
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Ter verduidelijking maken we er iedereen graag attent op dat geen ticketverkoop wordt georganiseerd door VZW 24u.be noch een van de door de website aanbevolen bedrijven.
Voor tickets kan u rechtstreeks contact opnemen met Circuit-Zolder via www.circuit-zolder.be of via eventuele andere voorverkoopadressen. (zie oa hieronder) **post edit*** Srr Chauffeur, ik had jou weer over het hoofd gezien ![]()
VZW 24u.be Last edited by 24u.be; 14-08-2006 at 22:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik heb 2 tickets gewonnen ![]() |
|
||||
|
||||
Nog steeds niets te lezen ivm de 'mogelijke' deelname van Duller met hun Z4 GTR.
Of was dit maar een loos geruchtje op DSC?? |
|
||||
|
||||
BMW's die worden aangekondigd worden voor de 24u van Zolder da's nooit goed
![]() |
|
|||
|
|||
weet er iemand hoe het zit voor de ingang op woensdag-donderdag??
prijs?gratis? of kan je met kaart van het weekend ook binnen? sorry als dit reeds ergens vermeld staat maar met de voorbereidingen heb ik niet echt de tijd om te gaan zoeken.... thanks (Z4 zal zeker niet 24h rijden) |
|
||||
|
||||
Woensdag & donderdag is het (voor zover ik weet) gratis inkom.
![]() |
|
||||
|
||||
help! ik wil hierjuist tickets bestellen, maar de site geeft een error
![]() waar kan ik dan nog aan tickets geraken?
|
||||
|
||||
Dan moet je even bij Chauffeur aankloppen, die wil zijn kaartjes toch kwijt (omdat hij ziek gaat zijn
![]() |
|
||||
|
||||
och ja, daar heb ik over gelezen
![]()
|
|