![]() |
|
|
||||
|
||||
Het is nog waar ook...
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Alonso zeker naar Renault volgens vrtnieuws.net
|
|||
|
|||
Renault bevestigt Alonso en Niquet Jr. Bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/64336
Last edited by gwyllion; 10-12-2007 at 15:23. |
|
|||
|
|||
Ik lees dat Kovalainen naar Toyota zou kunnen gaan. McLaren lijkt mij meer voor de hand te liggen.
|
|
|||
|
|||
Het is redelijk onwaarschijnlijk dat Sutil naar McLaren overstapt omdat Force India te veel voor hem vraagt.
Super Aguri zou in geldnood zitten en er is zelf sprake dat zij niet op de grid zullen verschijnen ![]() |
|
||||
|
||||
arme Kovalainen!
En hopen dat Aguri blijft meedoen, er waren voor 2008 24 wagens beloofd, als er dan maar 20 starten is da wel een domper. 18 als McLaren alsnog wordt tegengehouden. |
|
||||
|
||||
kijk is aan!
Arme Kovalainen heeft een zitje bij McLaren! Dat komt, ondanks alle geruchten, nog wel onverwacht |
|
|||
|
|||
Het lijstje is bijna volledig. Enkel het 2de Indische zitje (ze hebben beloofd om dit deze maand nog bekend te maken) en financieel zorgenkind Super Aguri.
|
|
||||
|
||||
Niquet Jr.?
![]() |
|
||||
|
||||
wat een linu up voor 2008 ik kan nu al nie meer wachten !!! te hopen zijn er ook wat meer teams wat op het niveau ferrari-mclaren komen tegen volgend jaar.. zodat het nog spannender wordt..
|
|
|||
|
|||
Force India zou Fisichella kiezen. Nu is de vraag of Super Aguri geld vindt om deel te nemen volgend jaar.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|