![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag eens willen weten wat de verdeelde meningen over het nieuwe raceformaat. Had hier eigenlijk ook meerdere reacties verwacht na alle discussies van de afgelopen maanden.
![]() Had zondag Opendeurdag op school en dus jammer genoeg de race moeten missen, dus ben erg benieuwd naar de beelden op Pitstop.tv morgen. |
|
||||
|
||||
Ik weet één ding, als ik de BGTC ga zien, dan wil ik 'dikke bakken' zien met zoveel mogelijke concurrentie op de baan en kwalitatieve rijders achter het stuur. En na een eerste indruk zit ik alleszins niet op m'n honger.
Ik vind het kampioenschap niet verzwakt, het is gewoon een totaal ander concept geworden en daarom niet meer te vergelijken met voorgaande jaren, mijns inziens. Het heeft ook tijd nodig om te groeien en dat aantal zie ik dan ook wel de hoogte ingaan in de toekomst. Er zullen vast nog teams zijn die de kat uit de boom kijken. En dan liever 30 wagens aan de start waarvan de top 10 vrijwel kans maakt op een podiumplaats. ![]() Over de race zal kan ik weinig toevoegen, ik zal ook eerst naar de beelden moeten kijken... |
|
||||
|
||||
Het concept 2008 is toch niet anders dan het concept 2007. Of ben ik mis?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik bedoel dan hierbij de duur van de races tijdens 4 race-weekends (2 races van 1 uur).
|
|
||||
|
||||
En dan liet de marchal de viper van Jeffrey & Robert niet de baan op gaan maar moest in de pits starten. Het team had schriftelijke toestemming van
de koersdirectie om als laatste op de grid te starten. Dit door het niet halen van de 3 ronden in de tweede qual. Al bij al toch een mooie remonte van die twee. Het beloofd voor het verloop van het seizoen als ze het reglement maar met rust laten. De viper was wel nog voorzien van een gewone schakelbak en nog geen seq. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Waar de eerste 20 seconden sneller is dan de eerste? Wat is daar in godsnaam aan te zien? Ik heb in het weekend terug echt racen gezien. Piloten moesten echt vechten om iemand in te halen en konden niet meer rekenen op het feit dat hun auto 100 pk meer had dan de andere zoals vroeger. Je zegt dat je de race niet gezien hebt. Ik zou dan ook maar de beelden afwachten vooraleer een oordeel te vellen. |
|
||||
|
||||
Ik heb tijdens het weekend kunnen vaststellen dat er in alle kampioenschappen hevig gestreden is voor elke meter. Heb vanop de tribune rustig alles gevold en alle wedstrijden hebben me kunnen bekoren. Zo komt het publiek zeker terug richting Zolder en de andere Belgische circuits. Dit was nog eens een weekendje promotie voor de autosport.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moest eens weten hoeveel vragen we gekregen hebben voor gratis kaarten, onbeschrijfelijk. Op de DTM in Hockenheim waren 82.000 betalende bezoekers, kostprijs voor een inkomkaartje 65 euro. Kosten stijgen percentueel voor een organisator op basis van het aantal bezoekers. Er werden al genoeg tests gedaan met gratis inkom of 5 euro en er komt dan gewoon geen kat meer kijken dan anders. Zou jij echt thijsblijven omdat je 10 euro moet betalen ipv 5? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat er minder volk was is echt wel door het weer over al waar je keek of luisterde zeiden ze dat het ging regenen. Voor mij is het seizoen goed gestart ik kijk ook al uit naar de volgende race. ![]() |
|
|||
|
|||
Een evenaring zou al heel wat zijn!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ikzelf zou niet thuis blijven. Al moest ik 15€ betalen. Maar als je niet echt een autosportfan bent en gewoon eens met het gezin een zondagnamiddag weg wilt, dan ben je al snel 50€ kwijt é. En daar knelt voor vele het schoentje! Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
Een spannende wedstrijd op alle niveau. Beide races gestart in de regen (of alleszins op nat wegdek). Tijdens de wedstrijd een opdrogende piste. Iedereen op zoek naar de ideale pitstopstrategie. Wanneer komen we binnen om te wisselen en te kiezen voor slicks was de hamvraag. Enkele opmerkingen : - wat mij betreft hoort de BMW niet thuis in BGTC. - de Lotus ziet er lelijk uit en ontsiert het startveld een beetje. Voor je begint discusiëren en/of je gal begint te spuwen : dit is maar mijn mening. Verder een beetje verwarring in de media, tickets, programma's enz... sommigen spreken over VAS Endurance Cup ipv DSMEC of van MVD Belcar ipv BGTC etc. Wij vragen het ons niet meer af want we kennen de historie van dit alles. Voor een buitenstaander wordt het (nog) moeilijk(er). En als ik sommige moet geloven trachten ze nochtans duidelijkheid te scheppen en op die manier meer volk naar het circuit te lokken... C U |
|
|||
|
|||
Quote:
De Lotus is een GT4 Light en is dus wel degelijk welkom in het BGTC. Als men nog wat meer GT4 (lights) kan aantrekken, zal deze Lotus 2 Eleven er wel beter inpassen. Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|