![]() |
|
|
||||
|
||||
Gisteren genoten van een toffe dag.
Goed weer, prachtig deelnemersveld.. wat moet ne mens nog meer hebben. Er was idd véél volk, ben gans het circuit rondgewandeld (soms wat slenteren en wat gedrum en geduw) en overal stond het zo goed als vol. Het is bij mijn weten lang geleden dat ik nog zoveel volk gezien heb (buiten de F1 natuurlijk). Overwinning voor Peugeot ![]() ![]() ![]() Je ziet dus dan de startplaats bij een endurance race niet echt veel belang heeft. Wat betreft de toegang, ne maat van mij had op de laatste moment nog gratis toegangstickets gekregen van een familielid die bij Audi Brussels werkt, spijtige van de zaak was dat we al ticketten besteld hadden (en betaald). Gelukkig hebben we deze ter plaatse nog van de hand kunnen doen ![]() |
|
||||
|
||||
ik vond het ook een fijne dag, al zijn we wegens omstandigheden reeds rond half zes vertrokken
minpunt wat mij betreft qua organisatie : heel wat luidsprekers werkten niet
|
||||
|
||||
Ook een mooie zaterdag achter de rug! Jammer dat de parkings aan Combes gesloten waren maar toch een mooie wedstrijd gezien. Moet zeggen dat na een paar wedstrijden in Zolder het steeds een verademing is om foto's te nemen op Spa. Daar kan je tenminste nog iets doen zonder op vuilbakken en dergelijke te moeten klimmen. Zeer blij dat ik er dit jaar opnieuw bij was!
Wel zonde dat de #77 Felbermayr-Porsche er direct uitlag!
|
||||
|
||||
In de psychologische oorlogvoering naar Le Mans toe, kan u hier een schitterend filmpje van Peugeot Sport over de 1000 KM van Spa bekijken. Let vooral op het overzicht van de klassementen tijdens de race… Leuk.
http://www.dailymotion.com/video/xim...uto#from=embed |
|
|||
|
|||
Ondertussen staat de wagen wel op de deelnemerslijst voor Imola, terwijl een heel aantal andere LMP1s geven (Oreca, Aston Martin, Quifel-ASM, Hope Racing).
|
|
||||
|
||||
Lachwekkend, maar natuurlijk staan de beste stuurlui weer aan wal. Met hoeveel was men hier op dit forum om mijn kritiek op dit team te veroordelen? Guess Racing Europ NIET aanwezig in Imola.
http://www.endurance-info.com/versio...ance-7545.html |
|
|||
|
|||
Heeft men die wagen uberhaupt wel in zijn bezit?
Merkwaardig genoeg kwamen we op de terugweg van de Le Mans op maandag na de race, de truck van Guess Racing tegen vlakbij Luik, rijdend in de richting van Spa (?). Creation II als je het mij vraagt.... |
|
||||
|
||||
Quote:
maar dat is maar mijn mening, natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
De Ginetta die in de Belcar tijdens het weekend van de 12 uur in Spa ingezet werd is ook van hun. De Lola is wel degelijk in hun bezit ( hij zat toch in de truck ). Zolang moeder blijft sponsoren, blijven vader en zoon verder "internationaal raceteam" spelen. ![]() |
|
||||
|
||||
Foto's van de testen zijn hier te vinden: http://www.facebook.com/pages/Guess-...closeTheater=1
JMT en PMB hebben nou niet bepaald een goede indruk achter gelaten in voorgaande jaren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
wel een leuke reactie op turbomagazine.be NL versie:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Trouwens nu ik dat artikel nog eens lees:
Quote:
![]() Trouwens waarom plaats je een foto van een open wagen als je schrijft dat ze een coupe hebben? ![]() Is er een zakelijk conflict tussen Turbomagazine.be/Custers en Guess?
|
|||
|
|||
En zowel de excuses als de grootspraak gaan nog even verder....
![]() http://www.endurance-info.com/versio...ance-7604.html |
|
||||
|
||||
Leuke link. Dit lijkt wel een soap tussen team en pers.
|
||||
|
||||
Quote:
JMB kan je moeilijk vergelijken met Guess denk ik. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|