![]() |
|
|
|||
|
|||
Waar is post 15, in ken enkel de zandbakken in Francorchamps
|
|
||||
|
||||
hmmmmm, aan het einde van een hele grote sahara. Uitkomen Pouhon.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
mensenlief, ik kijk zo hard uit naar de Belkarting hè! Ik rij zelf niet mee, maar ik heb er al zoveel over gehoord en gelezen, dat ik dit voor geen geld ter wereld zou willen missen!!!
Dat het maar rap 23 november is! Is trouwens de dag na dat ik 23 wordt, dus op de fuif zullen we er es serieus invliegen en voor de Paddock-members -> ik geef er ene of twee of drie of ... :-) |
|
||||
|
||||
Zie dat ge tegen dan al is zelf paddock member zijt, of ge gaat zelf omkomen van den dorst
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat Tinne en Rob Van Roey die dag verjaren.
|
|
||||
|
||||
Count me in, de 23e wordt ik 21...
FF |
|
|||
|
|||
Amai amai, Driesco is er niet mee aan't lachen.. de wereld gaat nooit meer hetzelfde zijn na 23 november, iedereen gaat opkijken :-)
Kon ik er maar bij zijn...alhoewel, die VIP-tent is bijvoorbeeld al ver boven mijn niveau :-) |
|
|||
|
|||
T'is wel een VIP tent en die dag zijn ALLE piloten even VIP en voor die 25€ hoeven jullie het niet te laten hé. Het is gewoon even proeven hoe het voor velen onder jullie zou kunnen worden binnen enkele jaren, maar dan zijn jullie natuurlijk al vaste waarden op de Belkarting edities
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Laat ons hopen. !!!!
|
|
|||
|
|||
Hoi Driesco,
Als je de posters klaar hebt , dan hoor ik het wel. We zullen er ongeveer zo'n 25 tot 35 kunnen ophangen voor je. Voor de rest zien we dan wel. CKJ Distrispeed.
|
|||
|
|||
Ik doe het nodige. Kunnen jullie iets doen met A5 folders. Net toestemming gekregen van de baas om er zoveel te laten drukken als ik zelf wil. Affiches max. 1000 maar folders speelt hier genen rol.
Wie wil meehelpen om ongeveer 30min mee te helpen met fonders uitdelen tijdens de 24 uur ? Bji het begin en op het einde van de race, niet 's nachts. |
|
||||
|
||||
seg Dries zit je op het werk ? Want met de site klopt er vanalles niet hoor.
|
|||
|
|||
We zijn er aan bezig, heb het gemerkt, bel me anders eens op het werk 03/735.02.55
|
|
|||
|
|||
De folder voor de Belkarting 2002. Zo zullen er 50.000 in omloop gaan waarvan er zo een 30.000 op de 24H zullen verdeeld worden.
folder te bekijken via www.belkarting.be/folder.htm Last edited by Driesco; 09-07-2002 at 09:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|