![]() |
|
|
||||
|
||||
alle wie zullen nog eens ons best doen
![]() engeland maakt brazilië af uit wraak ![]() duitsland haalt het nipt van USA thx 2 a Golden goal in het 2e deel van de verlengingen : => 2-1 senegal ziet af tegen de turken en gaat onderuit na een heftige 0-1 stand en spanje eet een portie hond en gaat zo onderuit aan de Zuid-Koreanen na penalties (1-1 en dan Zuid Korea door na penalties dus he) hopelijk haal ik nu wat meer puntjes ![]() GRTZ Anneke |
|
||||
|
||||
en nog mé nen helen uitleg bij. Als da ni professioneel is
|
||||
|
||||
Even een overzichtje!!!
Ik heb van bijna iedereen de prono's voor de kwartfinales die MORGEN beginnen binnen, enkel Fordje & Oneliner hun prono's zijn nog niet binnen!! Snel jongens de deadline is middernacht, jullie hebben nog 3u en 14minuten! |
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit,
Hier gaan we dan: Engeland -Belgie II(Brazilie dus) 2-2 GG Engeland Duitsland-USA 3-1 Senegal-Turkije 2-1 Spanje-Zuid-Korea 2-1 GG Spanje |
|
||||
|
||||
Beter nog later dan helemaal nooit
![]() Engeland - Brazil => 3-1 Duitsland - USA => 2-1 Senegal - Turkije => 1-1 => senegal door na verlengingen Spanje - Zuid Korea => 2-2 en Spanje door na Verlengingen
|
||||
|
||||
Na de eerste twee kwartfinales is de stand als volgt:
Flugel: 12 punten Oneliner: 9 punten Beemer & Fordje: 7 punten Finish & YVDP: 6 punten Alcalde: 5 punten Anneke, JP Montoya & Maarten: 4 punten Bart.Vandecavey: 0 punten Tot morgen!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ofwel kende ongelooflijk veel van voetbal ofwel hebde verdorie veel beginnersgeluk. ![]() ![]() ![]() Proficiat !! |
|
||||
|
||||
is nie 100% juist hè, y was 0-0 en dan Korea door na penalties dus maar 1 puntje hè
|
|
||||
|
||||
hadde gij het juist ?? Nee zeker!
Awel dan, uw anneke wel. Ze had gegokt op gelijkspel, (ok O-O is geen 1-1) en dan penalty's. IS idd maar 1 punt, maat toch vrij sterk Ge zou ze beter steunen. Pas maar op, vrouwen MOET ge altijd gelijk geven! Kwestie van hun ego te strelen |
|
||||
|
||||
ok streel streel
![]() twas idd sterk! |
|
||||
|
||||
Ok pronostiekers, de kwartfinales zitten erop, de spanning stijgt ten top!!
De tussenstand is als volgt: Flugel: 12 punten Oneliner: 9 punten Beemer & Anneke: 8 punten Fordje, Finish & YVDP: 7 punten Alcalde: 6 punten JP Montoya & Maarten: 4 punten Bart.Vandecavey: 0 punten Dinsdag en woensdag zijn de halve finales, dus denk aan jullie prono's voor de volgende wedstrijden: Duitsland - Zuid-Korea (mijn prono: 2-3) Brazilië - Turkije (mijn prono: 1-2) Tot dan!! Remember: jullie kunnen hier alles nog eens nazien! |
|
||||
|
||||
Duitsland - Z-Korea 2-1
Brazilië - Turkije 2-1
|
||||
|
||||
pff moeilijk zenne...
Duitsland - Z-Korea 2-1 Brazilië - Turkije 3-2 eigenlijk gun ik het die turken wel, maar 'k vrees er een beetje voor eerlijk gezegd, ze zullen mss TE gemotiveerd zijn. |
|
||||
|
||||
Duitsland - Z-Korea 2-1
Brazilië - Turkije 2-1
|
||||
|
||||
Duitsland - Z-Korea 2-0
Brazilië - Turkije 4-0