![]() |
|
|
||||
|
||||
de uitleg betreffende de integratie van msn op je desktop (dmv van active desktop) kan je hier vinden. Dit is de integratie zoals ze te vinden is op mijn screenshot op de eerste pagina van deze thread. Er zijn echter nog andere implementaties die je msn doorzichtig maken. bv: msn-plus plugin te vinden op www.patchou.com .
airco
![]() Last edited by airco; 21-06-2002 at 01:14. |
|
||||
|
||||
![]() Tot nu toe heb ik die mogelijkheden alleszins nog niet gevonden ![]() Weet er iemand of je met Win ME de web-windows ook transparant kunt maken zoals je op het screenshot van airco kunt zien. ![]() |
|
||||
|
||||
als ik het nog een beetje kan volgen dan is dit enkel in win2k en winXP mogelijk.
|
||||
|
||||
Mijn desktopje heeft enkele zware veranderingen ondergaan, tijd voor een update
![]() ![]() Te danken aan www.themexp.org en de laatste editie van Netwerk.
|
||||
|
||||
klik op screenshot voor groter formaat ![]() vwalla, dat vorige was niet echt functioneel en na een tijd zelfs saai ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb hem een beetje aangepast aan het seizoen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eens even alle laatste Micro$oft betas op m'n systeem gesmeten, ... weten we ongeveer hoe de opvolger van XP er gaat uitzien (NOT!) ![]() A - Service Pack 1 voor XP (build 1081). Men verwacht weldra de eerste RC (release candidate). Ik heb hier nog build 1086 liggen, een interne build die weinig meer biedt dan 1081. De finale XPSP1 komt eind dit jaar. -> 128 Mb B - IESP1 (build 1082). De finale build voor IESP1 maar nog niet te verkrijgen via M$. Binnen enkele dagen vrij te verkrijgen. -> 70 Mb (voor volledige setup van IE/OE/...) C - WMP 9. De opvolger voor 8, ... maar niet fundamenteel anders. D - MS Sideshow. Een onderdeel van Longhorn (Windows 2005). Zit in een zeeeer vroeg ontwikkelingsstadium. Doet denken aan de Office werkbalk, ... maar is rijker, ... een speelgoedje. Beide laatsten zijn ongeveer 30 Mb groot. Mijn PC is vrij 'rijk' aan software en ik moet zeggen dat ik op geenenkele beta ook maar enig probleem ondervind. Ik zou zeggen, speel gerust mee, ... maar hou in het achterhoofd dat het beta-software is en het je systeem onstabiel kan maken!
![]() Last edited by TiBo; 05-08-2002 at 00:19. |
|
||||
|
||||
Van een up to date systeem gesproken
![]() Die MediaPlayer 9 brengt niet al te veel op dus ? Het installeren (nog) niet waard ?
|
||||
|
||||
Ik zou nog ff wachten tot ze hem definitief op het web gooien. Er is niet echt iets fundamenteel veranderd. Misschien komt er later nog wel wat extra bij. Media 9 moet immers de start betekenen voor het "Micro$oft Corona project".
Voor de laatste info over deze dingen kijk je best even bij Paul Thurrott
![]() Last edited by TiBo; 05-08-2002 at 13:36. |
|
||||
|
||||
knappe site, thnx
|
||||
|
||||
hier is mijne achtergrond:
![]() of ![]() |
|
||||
|
||||
a-lo!
Vooral die eerste is er één om te watertanden. Was ik maar vampier ![]()
|
||||
|
||||
Die zijn perfect als background, omdat de volledige linkerkant vrij is, zodat ge niks van het belangrijke gedeelte moet missen
![]() |
|
||||
|
||||
hebde die backgrounds ook in 1024*768 ?
|
||||
|
||||
ik weet niet zeker, je moet eens gaan zien op www.themeworld.com en zoeken naar Sarah Michelle Gellar.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|