![]() |
|
|
||||
|
||||
Bij mijn geboorte vernoemd naar deze meneer...
![]() En aangezien er toch weinig volk is met zo'n naam of nick... |
|
||||
|
||||
ik word al "marcel" genoemd vanaf mijn 3de studiejaar. eerst met minder vriendelijke bedoelingen, maar op den duur begon iedereen gewoon "marcel" te zeggen, dus ja...
't is gewoon afgeleid van mijn familienaam ("marcelis"), wat als resultaat heeft dat er regelmatig verwarring is tussen mij en mijn broer ![]()
|
||||
|
||||
Ottooke komt van Otto, mijn nick in de tijd dat ik nog veel Quake en Unreal speelde. Otto is toch een stoere, Duitse naam
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Nickname op DePaddock: Gilles, als een tribute naar één van de laatste echte racers: Gilles Villeneuve ...
Bijnaam in real life: Kess, Kezzman ... zal wel iets te maken hebben met mijn achternaam ![]() |
|
||||
|
||||
ik was eens op zoek naar ne bijnaam van Jenson Button, en die was dus moeilijk te vinden, tot ik dan ergens The Interceptor zag staan als ne bijnaam van hem. Ben dan ook de betekenis gaan opzoeken. Interceptor is namelijk de naam van een bepaald gevechtsvliegtuig, en snel en wendbaar aanvallend tuig!! enja heb die dan genomen op de fora waar ik actief ben (vooral hier eigenlijk
![]()
|
||||
|
||||
Awel, karting is de zaligste hobby dat ik heb
en ik ben nen gast dus nen boy ma toen was ik nog jonger+ ik vond dat kartboy ni echt klonk ![]() Maar ik ben wel degelijk nen BOY nu hoor, geen BOYKE meer ![]()
|
||||
|
||||
mijn nickname ? Gewoon omdat corvette mijn favoriet automerk is.
|
||||
|
||||
'k wist niet dat er zo'n thread was hier, merci he Pascal om hem weer naar boven te halen. Kan ik mij ook eens 'outen'
![]() ![]() ![]() Bon Huudo dus, ha! Echte naam is Guido en ik heb een West-Vlaamse vriend die dat - denk ik - niet goed kon uitspreken, en steeds Huudo zei. Dat de 'G' ginder in een 'H' verandert weet iedereen wel, maar waarom 'iedo' veranderde in 'uudo' is me lang onduidelijk gebleven. Tot ik op een dag een Westvlaming op TV hoorde zeggen: "Hey, hi do", waarmee hij bedoelde "Hey, gij daar". Toen wist ik waarom hij steeds Huudo zei en niet Hiedo, want dat zou dan telken zijn 'gij daar'. En dat lijkt natuurlijk nergens op, als ze achter mijn gat aan 't klappen zijn. ![]() ![]() In ieder geval vonden de meeste Limburgse vrienden, die ook mijn West-Vlaamse copain kennen, het blijkbaar ook grappig, want het is altijd Huudo gebleven. 't is dus niet alleen mijn nick hier, maar gewoon overal. Zelfs mijn website heb ik dan maar zo geheten. ![]() |
|
||||
|
||||
dus die 2de "u" is geen typo, en ge hebt niet bij de scouts gezeten indertijd?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
De mijnen is gewoon mijn chassis nummer met FV ervoren gezet ... was eigenlijk maar aant suffen bij het zoeken naar een nick ....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() 't is ook een woord in het Japans, want als je huudo intikt in Google, zijn er nogal wat Japanse sites die naar bovenkomen - met natuurfoto's en zo, ben eigenlijk wel eens benieuwd wat het ginder wil zeggen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bij mij is het dus gewoon neem het puntje weg en je hebt mijn naam...
![]()
|
||||
|
||||
Drie piloten die ik bewonder,Schumacher en Villeneuve (Vader en Zoon).
![]()
![]() Last edited by schumivill; 03-04-2004 at 01:17. |
|
|||
|
|||
Ik ben een enorme fan van landsnelheidsrecords : thrust ssc is de naam van de auto die enkele jaren geleden sneller dan het geluid heeft gereden. vandaar
|
|
||||
|
||||
Gewoon de inspiratie van het moment.
Ik vind da muziekgroepke nie slecht, en Superdiesel heeft terzelfdertijd ook wel iets dat aan een auto doet denken. Ik zit trouwens op nog een paar andere forums, waarvan sommige dan weer onder een andere naam. Waarom ik dan voor De Paddock een andere nick heb gekozen? Geen idee.... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|