![]() |
|
|
||||
|
||||
damned waar is Luc als je hem nodig hebt! Luc, Luc, o shit ja dat werkt hier niet
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Paul Ricard day 4 (unofficial)
Pos Driver Chassis-engine Tyres Time Laps 1 Juan Pablo Montoya Williams-BMW M 1m32.307s 69 2 Alex Wurz McLaren-Mercedes M 1m33.566s 30* 3 Marc Gene Williams-BMW M 1m34.059s 65 4 Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes M 1m34.099s 74* 5 Ricardo Zonta Toyota M 1m36.218s 62 M = Michelin * Wurz in MP4-18, de la Rosa in MP4-17D |
|
||||
|
||||
Heb gelezen dat met een quasi volle bak reden.
Welwel, ik blijf hopen ![]()
|
||||
|
||||
mja valt nie echt op af te gaan he .... moeten *WET*-tijden zijn ....
Paul Ricard is normaal 1.10 ofzo
|
|||
|
|||
twas op Paul Ricard's 3B circuit ofzoiets...
da zou meer gelijkend zijn aan dat van Montreal... |
|
||||
|
||||
mja juist ook zoiets gevonden in die aard ....
Quote:
|
||||
|
||||
Ah, de mannen kennen hun geschiedenis niet. Tot '86 werd altijd het lange circuit gebruikt (wat ik persoonlijk veel leuker vond), maar na het dodelijke ongeval van Elio de Angelis reed men steeds op het korte.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Sorry als ik weer 30 jaar te laat kom, maar zijn deze uitlaten nieuw?
![]()
|
||||
|
||||
ik heb ze ook nog niet eerder gezien ... dit is misschien de aërodynamische oplossing voor de andere uitlaten die het chassis vuur lieten vatten
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zie geen uitlaten zitten in die openingen. Ook niet op andere foto's (en helemaal ingezoomd). Het lijken meer koel-openingen (zoals de Ferrari die haaievinnen heeft) Waarschijnlijk zijn de koelopeningen tussen de motorkap en de kap op de versnellingsbak (daar waar die bovenste armen van de ophanging zitten) onvoldoende...
|
|
||||
|
||||
de rijwind kan toch niet langs de achterkant naar binnen ... het lijkt er trouwens op dat die buizen die naar boven komen van alumium ofzo zijn, ze hebben een andere kleur als het chassis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|