![]() |
|
|
View Poll Results: Welke wagen willen jullie in 2004 in de TC ? | |||
AUDI S4 ( bijna onmogelijk ) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 17.02% |
Porsche 993 |
6 | 12.77% |
Nissan Primera ( Ex BBTC 1997 ) |
11 | 23.40% |
Ford Mondeo ( Ex BTTC 2000 ) |
11 | 23.40% |
Volvo s 40 ( Ex BTTC 1997 ) |
11 | 23.40% |
Voters: 47. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Marshall, die foto's hebben we inderdaad gebruikt voor onze press release.
Wat betreft het schakelen, dat is hetzelfde als in een gewone wagen. Enkel de handelingen wat betreft de sequentiële bak doen raar. Zal rechts ook zo iets zetten om aan te trekken ![]() De originele kleuren zal moeilijk zijn, onze sponsor wil blauw ! |
|
||||
|
||||
knappe bak... veel succes!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is een ex-BTCC wagen geschikt voor endurance? Daarover zijn de meningen verdeeld op dit forum
![]() We zullen zien of Volvo de TC kan weerstaan. Dat het mogelijk moet zijn kan men terugvinden in de edities van de Bathurst 1000 km in de late jaren negentig. In die tijd was er op het einde van het jaar een exodus van Supertourers naar Down Under. In 1998 reed er een S40 als eerste over de meet, zie uitslag .
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wie heeft de 24uren van de Nürburgring gewonnen? een sprintwagen met aanpassingen of gaat deze vergelijking niet op omdat DTM meer is dan sprint? het is maar een gedacht hé
met de nodige aanpassingen geloof ik er wel in, snel is het beesje, nu nog betrouwbaar en dan vonken?
![]() Last edited by Maarten; 24-11-2003 at 00:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik dacht van wel volgens de info die ik kreeg van de Zweden. Ben ik mis ? Als ik mis ben is dat wel een opluchting want dan komen we uit in klasse 4 en niet in klasse 1
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Supertouring is zonder turbo. Uit een 2.0l haalden de Honda iets van aan 330-340 pk...
|
|
|||
|
|||
Yes, Yes, dan schrijven we ons in bij klasse 3.
![]() |
|
||||
|
||||
In '99 stond het stuur van de Volvo aan de linkse kant...
![]() Wanneer mag je deze beauty in ontvangst nemen Driesco? Je zal verschieten van de afwerking van een Supertouring. Die was gewoon fenomenaal: overal waar kan Carbon, alles tot in de details uitgewerkt... Ik herinner me dat enkele jaren geleden een team uit de Belcar (Cloet?) bij TWR ging aankloppen om de aërodynamische kit enzo te kopen. Dat ging dus niet, een volledige auto kon wel voor de prijs van (als ik het mij goed voorheb) 20 miljoen oude Belgische franken. Dat zagen ze niet zitten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit is de enige foto die we kregen van de wagen binnenin. Blijkbaar is de foto van jou wel diegene die klaar staat en is de foto die wij hebben van de 2de wagen die we gekocht hebben. Net Greger Petterson aan de lijn gehad en hij zij ook dat het een linksgestuurde is ( diegene van op jouw foto ) maar dat de andere een rechtse is. Dan gebruiken we de ene voor de TC en de andere voor de 24H ![]() |
|
||||
|
||||
Laat zeker maar eens weten hier wanneer de Volvo zijn eerste contact maakt met het asfast in Zolder (en alleen asfalt he, geen banden, muren, grind
![]() |
|
|||
|
|||
7 december gaan we naar Zweden, de week nadien zou alles in België moeten zijn. Vanaf het moment dat Zolder terug open is, en het weer is goed gaan we direct trainen. Ik hou jullie wel op de hoogte.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|