![]() |
|
|
||||
|
||||
Hela, nie lachen met Skoda é
![]() Ik heb daar in een Superb gezeten vanachter, en er was nergens zoveel plaats achteraan als in die Superb! (is een Passat-chassis dat 10cm verlengd is!) Persoonlijke toppers: -de lak van die Murciélago -Porsche Carrera GT -Opel insignia -die werkelijk sublieme Thesis op de meest stijlvolle stand van het salon -de vriendelijke man bij de SLR die onvermoeibaar uitleg bleef geven en verschillende zaken demonstreerde -Het gehele concept van de Mazda RX8 en bovenal zijn schandalig lage prijs !!!! Persoonlijke floppers: - een zwarte golf sport (drie-deurs): niks speciaals maar wel een prijsje van ruim 30000 Euro. Daarvoor staat er wel al een RX8 met standaard lederen interieur en nog veel meer opties op de oprit - De golf die op een verhoog stond rond te draaien: zwarte bumpers voor en achteraan en zijschorten die met een borsteltje in koetswerkkleur waren geschilderd. Een schande! - de stand van Ferrari was redelijk zielig vond ik, zeker in vergelijking met vorige jaren. Een Enzo was echt wel op zijn plaats geweest! - 3 Euro voor een ondermaatse hot-dog ![]() |
|
||||
|
||||
Voor ons vader waren dé toppers de Mazda RX8 en de Opel Astra. Van verschillende verkopers heeft hij al gehoord dat de nieuwe Astra eigenlijk de Golf had moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
DE TOP:
- Mazda RX8 - Honda S2000 (ok , al iets ouder..... Maar blijf het een superwagen vinden) de floppers: - Alles wat Ford is .... Sry ... Maar er is veel werk aan dat merk zele - De prijs van de golf ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De RX8 vond ik ook wel cool, wel jammer van de 'appelsien-lak'. Maar ja, voor dat geld mag je waarschijnlijk niet alles verwachten he... Subaru had ik nog vergeten te vermelden. Toen ik in de Forester ging zitten, twijfelde ik even of ik met de 307SW enkele maanden geleden wel de juiste keuze gemaakt had. De Pug is wel beter uitgerust enz. maar 177 pk op de vier wielen is 'tempting' te noemen. Maar toen ik me realiseerde dat gigantische benzine fakturen dan mijn deel zouden zijn, vanwege LPG niet mogelijk in combinatie met de turbo, werd ik weer wakker en was de 307 de verstandigste keuze. De Impreza WRX Plus is anders ook niet te versmaden. De break dus en niet de sedan, want die is in de koffer maar poverkes kwa afwerking. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Scorpio je kan best wel eens gelijk hebben over de naamgeving. Onze excuses voor eventuele fouten in de naamgeving bij de foto's. Normaal gezien zetten we geen namen bij de foto's , maar deze keer hebben we een uitzondering gemaakt.
Hopelijk waren de foto's wel ok. Nogmaals onze excuses. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|