![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Morgen, maandag zal Bert zeker de foto's en een verslag online zetten van zaterdag, een dag die hij nooit meer zal vergeten! Uiteindelijk is Bert er afgevallen bij de eerste schifting waar men 60 van de 100 scrapt, maar het was écht een strijd met 10en en 100en van een seconden. In Bert z'n reeks was de gap tussen de 1e en de 10e bijvoorbeeld minder dan 0.650 sec! Allé, soit, ik ga hier mijn verhaal stoppen, Bert zal zijn verhaal zeker morgen online zetten en tekst en beeld... Verder wel nog ff vermelden dat het zeer opmerkelijk is dat er nu 7 van de 10 finalisten vlamingen zijn, de kans is dus enorm grot dat er minstens één vlaming zal rijden me Goossens Motorsport in 2005 onder vlag vd RACB academy! Wetende dat er 16 meer Walen waren dan Vlamingen van de 100 karters zaterdag, is dit toch wel een mooie stunt! ![]() Verder is het zo dat Goossens Motorsport nog in 2005 en 2006 de RACB Formula Renault academy zal organiseren, maar voor 2007 en later is er totaaaaal geen zekerheid, maar geen nood voor de jongsten hier, er zal ongetwijfeld wel een ander team deze fakkel overnemen, en dan gaat mss Goossens Motorsport en trapje hogen aan het werk te zien zijn.... Last edited by Mr.Dallara; 05-09-2004 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Verder nog even dit detail, van de 10 finalisten waren er 3 met een Wilton race overal, zeer toevallig is dit de sponsor van een zekere Feffrey Van hooydonk, die gisteren dan ook weer toevallig opdook op de kartbaan gisteren in Spa...
Tijdens de luch smiddags waren deze drie ook steeds in het gezelschap van Jeff... Voor diegeenne die het niet moesten weten, de vader van Jeffrey heeft ook nog eens toevallig een Kartcenter in Puurs, dat was dan ook nog eens toevallig gesecteerd door de RACB voor de FR academy. Tot zover dit toevalige verhaal... ![]() > De foto: ![]() Last edited by Mr.Dallara; 05-09-2004 at 14:32. |
|
||||
|
||||
zo toevallig zal dat toch niet zijn denk ik
inkart is toch al ieder jaar één van de selectiecentra, het kan natuurlijk dat jeffrey die mannen onder zijn hoede heeft genomen en begeleid, maar ze moeten toch nog altijd zelf een snelle tijd rijden? Dus ik snap uw insinuatie niet zo goed ...
|
|||
|
|||
Dit zijn de 10 indoor-finalisten. Voor de rookietest komen daar nog 20 outdoor-karters bij.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor Niki Swannet wordt het zijn derde finale. Wie weet, derde keer goede keer?
|
|||
|
|||
Yes, ik (Mathias Grooten) ben er dit jaar weer bij de laatste 10 finalisten geraakt en daar ben ik uiteraard zeer blij om!
Het ging er echt spannend aan toe gisteren, vechten om elk tiende en honderdste was het... mooi! Ook leuk vind ik het dat ik in Zolder mag zijn met (verre achterneef) Nikki S., een goeie vriend en mede-karter Stig Van Baelen, een oude klasgenoot en mede-wiltonner Peter Neefs en natuurlijk ook nog die andere ploeggenoot, Koen Van Den Bulcke! We hebben samen de Kempen mooi vertegenwoordigd en het was wat mij betreft een schitterende dag voor indoorkarting Mol & Immo Wilton! See you in Zolder
|
|||
|
|||
Nog even over Jeffrey Van Hooidonck, die begeleidt Koen Van Den Bulcke vooral in Inkart; de rest van ons is in Mol gekwalificeerd.
Dat Koen heel snel is op Inkart liet hij gisteren ook nog even zien toen we na de wedstrijd er nog even langsgingen en hij weer bijna een nieuwe recordtijd neerzette. (y)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal dan ook nooit zeggen dat er één van deze tien er in Zolder onterecht zal bij zijn! @ X-Treme Racer: Wie ben jij juist op deze foto?? ![]() Ik heb je naam enkele keren gehoord uit de speakers en je was in de voorondes steeds bij de allersnelsten, maar aangezien ik huiswaards ben gekeerd voor de finales heb ik het voor de rest kunnen volgen... |
|
||||
|
||||
Hij is de derde van links op de bovenste rij . En ik vind het wel leuk dat ik tegen een heel aantal van deze finalisten al gekart heb (bv Koen van den Bulcke was een tegenstander in mijn gewichtsklasse tijdens het BIK kampioenschap, Mathias en Niki tijdens de kartgridcup, Peter heb ik ook al tegen gekart, ....).
|
|
||||
|
||||
Ik vond het in ieder geval ook een toffe ervaring om er bij te zijn.
Ik ben geen prof-karter, ga af en toe een keertje karten, maar kkan wel een beetje rijden. Toen ik iedereen daar zag met eigen pakken, handschoenen, helmen ed vond ik me daar een beetje in de weg staan met mijn geleende pak en helmpje. Ik wist op voorhand al dat ik niet verder zou geraken, kvond het al goed genoeg om daar geraakt te zijn. Het was in ieder geval een leuke dag en kvond het toch plezant om een heel deel van die kerels naar huis te rijden, moehaha Tom (Mr. Dallara) had ondertussen wa foto's getrokken, dus voor diegene die een beetje van de sfeer willen opsnuiven of wat herinneringen ophalen, kun je hier altijd een kijkje nemen. |
|
||||
|
||||
Waar ik persoonlijk wel last mee had was het extra gewicht dat op de karts bevestigd werd.
In de voormiddag hield ik kerels achter mij van 60 kg terwijl ik er 80 weeg, maar in de namiddag lukte het totaal nie meer. Ik was de lichtste in de laatste categorie en kreeg er meer dan 10 kilo lood bij op achteraan. Het kan misschien aan mij gelegen hebben, maar de kart reageerde totaal anders als in de voormiddag. Toen ik dan wat mensen gade sloeg in de halve finale, merkte ik dat snelle piloten, die ook veel gewicht meekregen, plots er ook niet veel meer van bakten. Heeft één van jullie daar ook last van gehad, of zou het echt verbeelding geweest zijn.. |
|
||||
|
||||
Ze reden precies in de omgekeerde richting op Francorchamps
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
De omgekeerde richting was denk ik vooral bedoeld om niemand met ervaring op het gewone circuit te bevoordelen.
En ik denk dat ze het recht stuk hebben weggelaten om het verschil op de kartjes zo klein mogelijk te houden, dat vind ik best wel een goeie regel. Oh ja ik ben dus de 3de van links vanboven he, naast Nikki. (mijn teamgenoot in de Kartgrid cup)
|
||||
|
||||
Net gelezen op de site van de World Series:
Als dit zo blijft zoals het nu is, dan is het wel schitterende voor onze landgenood Michael Herck! FR1600 kampioen in Italië en dan ook nog eens in Spanje! En ALS hij in België geen zever had (gemaakt) en het volledige seizoen zou gereden hebben, dan was een 3e titel niet verweg geweest denk ik... Volgens mij staat die kerel nog een mooie toekomst te wachten! ![]() Wat zijn z'n plannen voor 2005?? is er al wat zeker? Ik dacht dat hij al eens een (italiaanse??) F3 had getest?? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|