![]() |
|
|
|||
|
|||
Van Samang,
steek da nu nie in uwe kop he... Ge moest is weten wat ik al allemaal heb moeten slikken van commentaar... Vorig jaar verweten veel mensen mij dat ik met precies met een caravan achter den auto reed omdat m blijkbaar zo traag ging, en ik die zo fier was dat ik in een BMW mocht rijden. Ma da moet ge van u af kunnen zetten, geloof me. En geef uzelf ook wa tijd, Philip zegt altijd: Rome is ook nie in 1 dag gebouwd... (of zoiets toch...) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Beste VASer:
Oorzaken kunnen inderdaad allerlei zijn. Het is alleen voor de piloot en het team in kwestie niet leuk om te lezen dat je de oorzaak bij hun "capaciteiten" legt zonder de feiten te kennen. Je mag uiteraard je mening hier kwijt, maar als blijkt dat je iets te snel geconcludeerd hebt, mag een " ![]() Beste Ikke: Iemand heeft volgens jou té negatieve commentaar. Laat je dan zelf niet verleiden... Beste B.V.S.: Probeer het positieve in de hele reeks reacties te zien. Veel succes de rest van het seizoen. We trekken er nu een streep onder --------------------------------------------- Bart, moderator @ depaddock.eu |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Brandje geblust
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bij Vandevelde kunnen ze er ook van meespreken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een blondje kunt gij heeeeeel moeilijke vragen stellen ze ![]() |
|
|||
|
|||
nu ge t over wassen hebt...
mijn overall van de touring cup toch nie verkleurd zekers... ik denk ook te heet gewassen... al een geluk dat ik met mijn volle verstand er toch nog iets fatsoenlijks van heb kunnen maken... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
nee nee, gewoon ne schone overal met een paar roze plekjes in...
het eindresultaat mag er best wezen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
seg bart, wat was dat eigenlijk toen je wou vertrekken??
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|