![]() |
|
|
||||
|
||||
Kzou zegge, we mixe vanalles tesamen zodat we ene mail hebben, en die versturen we allemaal.
dusja, kzal morge mijn ideeke posten, ben echt te moe om iets te verzinnen nu ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat wij willen doen is
1 gezaamlijke mail sturen vanwege depaddock.eu (toch een van de grote autosport formums van Belgie) Waarbij we dan ons standpunt verdedigen en we kunnen er bijvoorbeeld een Word doc bijvoegen met alle namen die onze oproep willen steunen !!! Onze betrachting is totaal niet spammen ! wie dat dat ook denkt !
|
||||
|
||||
Maak gerust een document op, als ge dat hier dan laat lezen, moogde mijn naam er ook bij zetten. Misschien best eerst een ontwerp op de site zetten waarover we kunnen discussiëren en daaruit compromis trekken.
|
|
||||
|
||||
kzijn deraan aan het werken. check de site straks mor.
airco
|
|||
|
|||
Quote:
De enige reden dat de verslaggeving op Ka2 niet alles was (inderdaad was) is dat Filip en Peter met een zeer krap budget werkten en geen cameraploeg of zelfs assistent of pitlane-interviewer hadden. Ik durf u verzekeren, ALS de VRT er niet een bom geld tegenaan gooit (bovenop de gewone rechten) DAN zal de verslaggeving er zeker niet op vooruit gaan! Een commentator die niet een beetje supporter is voor de ene of de andere piloot staat gelijk met iemand die eigenlijk niet écht geïnteresseerd is in de sport maar gewoon zijn uurtjes komt kloppen. Van mij mogen ze dus best de ene of de andere een beetje meer aan bod laten komen (tijdens een GP is er toch tijd genoeg), als de info maar volledig en duidelijk is. Voor precieze tech-info moet je ook niet bij de TV zijn, maar veel lezen (ik kan jullie "Racecar Engineering" aanraden). Ik wil niet degene zijn die alles beter weet, maar in deze hele thread werd het alsmaar duidelijker dat de beste stuurlui aan de wal staan en dat moest mij toch even van het hart! voor het volgende seizoen : HOOP DOET LEVEN ('k weet dat mijn reaktie rijkelijk laat komt ... "wegens omstandigheden")
no pain, no gain no guts, no glory ![]() Last edited by Joosen; 23-01-2002 at 18:41. |
|
||||
|
||||
De beste stuurlui staan niet aan wal, de beste stuurlui zitten bij RTBF
![]() |
|
||||
|
||||
Zo voel ik het ook aan Tsjolder. En dat "koop" je niet met geld, dat tactisch inzicht.
|
|
||||
|
||||
dit is idd de juiste analyse !!
|
||||
|
||||
mja ik geef je akkoord dat een aantal mensen niet het technische inzicht hebben dat je zou mogen verwachten. Dit heeft echter wel een financiele oorzaak. Ik kan mij niet door een berg geld, snel alle technische inzichten in de F1 duidelijk maken (alhoewel, maar daar gaat het niet over)
Maar als ik geld heb kan ik makkelijk mensen die wel die kennis hebben makkelijk overtuigen om voor mij te komen werken. Die mensen kun je over de streep trekken door de financieel gunstige zaak die ze eraan kunnen doen. En laat ons ff 1 ding doen he. en de VRT het voordeel van de twijfel geven. Ipv van de VRT nu al af te kraken kunnen we ze maybe de kans geven om evengoe of nog beter de doen als de RTBF. Bovendien moet een omroep nog altijd het gemeenschappelijk belang dienen. Wij staan als autosport-freaks nu wel in een heel uiterste kwa interesse. Je kan van een omroep niet verwachten dat ze een uitzending maken met bijna alleen technische details en hun juiste benamingen. Dit zou het wel interessant maken voor ons, maar totaal onbereikbaar en oninteressant voor de leken (bv mijn ouders). Wij weten bv allemaal wat wishbones zijn, maar dat moet ik aan mijn ouders niet vragen zene. Tussen deze benaderingen zal de VRT een gulden middenweg moeten vinden. airco
|
|