De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 16-08-2006, 21:15
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Die kaartenverkoop via de site is weer erg logisch. Waarom kosten hun kaarten ineens €19,50? Bij hun eigen prijslijst staat wel €17,50

Ik betaal €17,50

Quote:
Art. 3. De aangeduide prijs of het aangeduide tarief moet de door de consument te betalen totale prijs of het totale tarief zijn, waaronder is begrepen : de belasting over de toegevoegde waarde, alle overige taksen en de kosten van alle diensten die door de consument verplicht moeten worden bijbetaald.

Wet van 14 JULI 1991 betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en bescherming van de consument.

Last edited by Raceboy; 16-08-2006 at 21:33.
Old 17-08-2006, 19:44
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

En wie zagen we vandaag op Zolder rondjes afmalen in de SRT Corvette..... Francois Duval. Zal hij ook instappen bij SRT voor de 24H ?

Verder stond de SRT Corvette in de namiddag langst de kant met een kapotte Cardan vermoed ik, alhoewel ik daar niet zeker van ben.
Old 17-08-2006, 19:52
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by corvetteboy
En wie zagen we vandaag op Zolder rondjes afmalen in de SRT Corvette..... Francois Duval. Zal hij ook instappen bij SRT voor de 24H ?

Verder stond de SRT Corvette in de namiddag langst de kant met een kapotte Cardan vermoed ik, alhoewel ik daar niet zeker van ben.
SRT heeft toch al 4 piloten voor de 24 uren?

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Old 17-08-2006, 20:39
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle
SRT heeft toch al 4 piloten voor de 24 uren?
Idd, blijkt ook dat de test van Duval niet rechtstreeks verbonden is aan de 24u

Enkele uitspraken, zoals ik die zonet noteerde vanop de PITSTOP-TV site
....Selleslagh: "Hij is een pro, dat merk je meteen. ....

....de kans bestaat dus dat Duval mogelijk zijn Belcar-debuut viert tijdens het Racing Festival in Francorchamps of de Belcar Last Race op Zolder......"

Bron:

Pitstop TV,dd 17-08 http://www.pitstoptv.be/
O ja, ook dit nog:
Met dank aan Peter Baert (je ziet het, Peter ,ondanks alles....je draagt toch bij aan een nuttige informatiestroom
Old 17-08-2006, 22:39
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fordje
Heeft onze Alexandra wat te diep in het glaasje gekeken of was de BMW zo een marteling
...Hik..Schat staat de Bokma koud...
Deze BMW 120d is (naar eigen zeggen van de betrokken pilote) een wagen die perfect voldoet aan de verwachtingen. De meid draaide er ook knappe tijden mee, al werd ze (net als vele anderen) veelvuldig gehinderd door rode vlag, gele vlag, gestreepte (olie/vettigheid)-vlag... Na het evolueren van het geheel dat zich vandaag te Zolder afspeelde, doe ik mijn hoedje af voor onze Wetterse advocate. Knap gedaan, meid!

PS: het allerbelangrijkste speelde zich af in ene glazen toren, daar waren bepaalde 'gasten' uitgenodigd
Old 17-08-2006, 23:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by fordje
....de kans bestaat dus dat Duval mogelijk zijn Belcar-debuut viert tijdens het Racing Festival in Francorchamps of de Belcar Last Race op Zolder......"[/I]

Bron:

Pitstop TV,dd 17-08 http://www.pitstoptv.be/
O ja, ook dit nog:
Met dank aan Peter Baert (je ziet het, Peter ,ondanks alles....je draagt toch bij aan een nuttige informatiestroom
Het was Joost die het geschreven heeft

Kan me moeilijk voorstellen dat strepenstrekker David Hart met Duval van start gaat als duo in de laatste 2 sprintraces van de Belcar. Er is altijd wel een Bleek of Hezemans beschibaar.

Het Racing Festival zou uitermate geschikt zijn voor een 2de C5R van SRT
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 18-08-2006, 08:47
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Verdorie...had ik dat eerder gezien...zou niet zo lief zijn geweest !
Toch ere wie ere toekomt dus.
Old 18-08-2006, 08:52
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Dan had ik het toch goed gezien. Toen ik gisteren samen met Corvetteboy in de eerste linkse foto's stond te maken en nadat de C5-R passeerde eens keek ofdat hij scherp was, leek het ofdat Dudu achter het stuur zat. En dat klopt ook nog.

Hij ging mooi driftend door de eerste linkse.

Mvg...
Old 18-08-2006, 10:19
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Het Racing Festival zou uitermate geschikt zijn voor een 2de C5R van SRT
Idd, om de GLPK-Corvette van de baan te rijden . Zo krijgen misschien nog een spannend slot!
Old 18-08-2006, 12:19
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Rob Van Roey/Wim Coekelbergs/Ron Marchal/Mark Cole hebben gisteren getest op de #17 JMT GT2-R. Worden zij de piloten voor de #17?
En dan op de 2de wagen van JMT de vaste piloten Van dyck/Van Sande/Lemeret??
Laten we hopen nog twee gastwagens erbij!
Old 19-08-2006, 17:47
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Kan er iemand ff een link posten naar de affice van de 24u?
Ik vind hem via google of wat dan ook -raar maar waar- ineens nergens meer vinden.
Old 19-08-2006, 18:25
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Kan er iemand ff een link posten naar de affice van de 24u?
Ik vind hem via google of wat dan ook -raar maar waar- ineens nergens meer vinden.
Ik heb hem nog nooit gevonden, behalve dan die onleesbare thumbnail op de site van Circuit Zolder.

Wij gaan ons dit jaar trouwens beperken tot de woensdagavond en donderdag. Ik heb geen zin om 75 euro neer te tellen om zaterdag overdag een hoop amateurpiloten aan het werk te zien (met alle respect voor die mensen, ik ben een grote fan van dergelijke wedstrijden, maar niet aan FIA GT prijzen) en daarna als grootste vraag te hebben of de twee leiders al dan niet meer dan 100 ronden voorsprong zullen bijeenrijden. De veranderingen op het circuit maken trouwens meer dan ooit dat de race veel beter op tv en 24u.be te volgen is dan ter plaatse. Zo, dat is er ook weer eens uit
Old 19-08-2006, 19:00
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Ik heb hem nog nooit gevonden, behalve dan die onleesbare thumbnail op de site van Circuit Zolder.

Wij gaan ons dit jaar trouwens beperken tot de woensdagavond en donderdag. Ik heb geen zin om 75 euro neer te tellen om zaterdag overdag een hoop amateurpiloten aan het werk te zien (met alle respect voor die mensen, ik ben een grote fan van dergelijke wedstrijden, maar niet aan FIA GT prijzen) en daarna als grootste vraag te hebben of de twee leiders al dan niet meer dan 100 ronden voorsprong zullen bijeenrijden.
Hoe kom jij aan 75 euro? Het is 25 euro voor het weekend en 10 euro voor de zondag...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Old 19-08-2006, 19:09
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Daarom zeg ik 'wij', we zijn nl. met drie
Old 19-08-2006, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
ik ben een grote fan van dergelijke wedstrijden, maar niet aan FIA GT prijzen) en daarna als grootste vraag te hebben of de twee leiders al dan niet meer dan 100 ronden voorsprong zullen bijeenrijden.

Spa 24 uur: algemene toegang + paddock € 55,00
Zolder 24 uur: algemene toegang + paddock € 17,50 / 25,00

De prijzen van de Zolderse Ciruit Zolder evenementen zijn altijd zeer schappelijk te noemen. Zolder 24 uur is duidelijk geen FIA GT 24 uur, maar daarom is de prijs ook 60 tot 70% lager.

Weet je wat duur is? De Zandvoortse Dutch Power Pack op Zolder. € 20 voor een dagje magere autosport. Dat is bijna € 1 per wagen op de baan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules