De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-11-2006, 18:09
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur View Post
Leuk koersken!!
Zal wel als je de klasse wint . Proficiat.
Old 12-11-2006, 18:49
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Leuk koersken!!
wat is de exacte nieuwe mini recordtijd nu?Ik wist ni da ge mensenschuw waart of was de trap anar het podium te steil

Reply With Quote
Old 12-11-2006, 19:03
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

1.49.356 denk ik.
Trap was niet te steil, maar ik wist niet dat er podium was voor klasse 4B.
Was trouwens niet in de stemming, wij hadden klasse 4 moeten winnen, zo simpel is dat. Een uur gevochten met de Clio van Sevranckx, en deze is niet sneller dan de Mini.

2 minpuntjes van de Mini: geen sequentiële bak waardoor je enkele tienden laat liggen na een trage bocht bij het opschakelen, en het verbruik. Voor de rest lag de Mini prima en heb ik altijd kunnen pushen en aanvallen. Voor de laatste 90 minuten diende ik een gat dicht te rijden van 6 ronden. In de veronderstelling dat zij nog dienden te tanken, en dat ik 3 ronden kon inhalen op basis van de rondetijden was het mogelijk. Bleek dat zij niet hoefden te tanken waarbij ik 15 minuten voor het einde met de voet van het gas gegaan ben.

Zonder enige fout mijn beste koers ooit, heb eigenlijk eens zonder teamorders mogen laten zien wat ik waard was, en dat deed deugd.
Reply With Quote
Old 12-11-2006, 20:29
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Pinzie View Post
Iemand iets gehoord wat er gebeurd is met de M3 van Team-Charly (onze duitse vrienden) ?
defecte achterbrug met opgave op het circuit tot gevolg
Old 12-11-2006, 20:40
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
1.49.356 denk ik.
Was trouwens niet in de stemming, wij hadden klasse 4 moeten winnen, zo simpel is dat. Een uur gevochten met de Clio van Sevranckx, en deze is niet sneller dan de Mini.

2 minpuntjes van de Mini: geen sequentiële bak waardoor je enkele tienden laat liggen na een trage bocht bij het opschakelen, en het verbruik. Voor de rest lag de Mini prima en heb ik altijd kunnen pushen en aanvallen. Voor de laatste 90 minuten diende ik een gat dicht te rijden van 6 ronden. In de veronderstelling dat zij nog dienden te tanken, en dat ik 3 ronden kon inhalen op basis van de rondetijden was het mogelijk. Bleek dat zij niet hoefden te tanken waarbij ik 15 minuten voor het einde met de voet van het gas gegaan ben.

Zonder enige fout mijn beste koers ooit, heb eigenlijk eens zonder teamorders mogen laten zien wat ik waard was, en dat deed deugd.
Heb je dan nog problemen gehad het laatste uur want volgens de uitslag had Servranckx 297 ronden afgelegd en de mini 276??Is volgens mij toch een verschil van 21 ronden!
Reply With Quote
Old 12-11-2006, 21:37
De Paddock Regular

Ik ging niet achter de Clio van Sevranckx of Van den Broeck maar achter de Honda die op dat moment 3de hing in klasse 4.

Aan alle baanposten: bedankt voor het afgelopen seizoen. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de uitloopronde

Last edited by Chauffeur; 12-11-2006 at 21:40.
Reply With Quote
Old 12-11-2006, 21:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Aan alle baanposten: bedankt voor het afgelopen seizoen. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de uitloopronde
We hebben nog geprobeerd de strepen te zoeken bij het uitsturen van de Villeneuve Bij een van de inhaalacties heeft de gele Mini nog een mooie douche gehad van modder en water, het gras is altijd groener aan de andere kant

Waren overigens leuke duels met de Hoppa-Clio
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-11-2006, 20:34
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Heb toch wel wat anders gehoord.
Aan diegene die eraan twijfelen. Ik heb dus wel degelijk iets anders gehoord en nog wel uit zeer betrouwbare bron. Dus er staan geen leugens.

Als die verwonding dan achteraf meer blijk mee te vallen ja dat gebeurd.

Reply With Quote
Old 14-11-2006, 00:34
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Quote:
1.49.356 denk ik.

Teamorders waren zeker niet nodig! Je deed het zoals het moest, nl. aanvallen en nog eens aanvallen. Nu hebben wij ook bewezen dat een Mini en betrouwbaar en snel kan blijven! Je was zelfs op bepaalde momenten even snel als de top 5 wagens. De Mini recordtijd heb je dan nog gedaan met de harde Dunlop banden! Als je weet dat de zachte nog sneller zijn + een Yokohama ook al ongeveer 0.5 a 1 seconde sneller is .......... goed gedaan! Ik bedank dan ook de volledige A+ Racing ploeg, de A+ piloten en de mensen die ons steunde tijdens het seizoen 2006, een seizoen met 3 kampioenschapstitels! (BTCS klasse T2, BSC klasse 2 en 3e algemeen met een Mini, BEC klasse 4b)
Reply With Quote
Old 14-11-2006, 00:53
De Paddock Regular

Op 26 november ben ik weer Co tijdens de rallysprint op Zolder met een Renault R5. Kan dat met de MINI? Anders zou ik wel eens durven ...
Reply With Quote
Old 14-11-2006, 01:09
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Op 26 november ben ik weer Co tijdens de rallysprint op Zolder met een Renault R5. Kan dat met de MINI? Anders zou ik wel eens durven ...
it's been done

Reply With Quote
Old 14-11-2006, 11:25
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Quote:
Awel ik vertrek morgen terug naar huis (España). Ik kom even terug begin december voor de Belcar-party te Spa en eventueel de ERAN wedstrijd op 3 december. Vraag het aan Tom, het transport en de service kunnen de andere A+ mensen ook wel doen.
Reply With Quote
Old 15-11-2006, 20:36
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

@ Chauffeur: Jammer dat ik de uitloopronde gemist heb. Wel mooie strepe na gelaten op t rechte stuk aan de finish. De mooiste finish blyft wel die van de Flandria Rent MINI. Tof dat ze het nog gehaald hebbe.
Old 15-11-2006, 22:17
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
De mooiste finish blyft wel die van de Flandria Rent MINI. Tof dat ze het nog gehaald hebbe.
Ge moet hen dan eens vragen hoe ze tot daar geraakt zijn Duwen tijdens de race mag niet, in de uitloopronde wel
Reply With Quote
Old 15-11-2006, 23:03
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ge moet hen dan eens vragen hoe ze tot daar geraakt zijn Duwen tijdens de race mag niet, in de uitloopronde wel
Op hun website staat dat ze tijdens de race de motor hebben vervangen. Mag dat wel tijdens een race ?
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules