![]() |
|
|
||||
|
||||
da spil is corrupt volgens daemon :s
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mja, het werkt bij jullie dus ook niet? crap
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Met fireburner kan je hem als iso branden, en dan zou hij wél opstarten ipv de cd te vragen. Ik downde fireburner, maar je kan enkel testbranden. Als je een 40tal dollars betaald kan je echt branden, maar visa gebruiken op het internet...zie ik niet echt zitten. Temeer omdat ik al enkele reacties hoorde van mensen die de demo speelden, dat het hier om de zoveelste arcaderacer gaat. Speelde iemand hem al?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]()
Juist raceboy, maar het waren gasten die op "simulatie" speelden.
Maar goed, ik zou hem graag zelf eens spelen. Lukt iemand het al? |
|
||||
|
||||
Tegenwoordig worden de demo's al zo groot dat je ze eerst op CD moet branden om ze te kunnen spelen. De UT2003 demo (onofficieel) was al zo'n 500MB (de officiele gaat nog verder) en deze demo is een goeie 170 MB groot die enkel draait als je er een cd'tje aan verspilt. Ik heb namelijk even met IsoBuster geprobeerd, het ding geinstalleerd maar bij opstarten vroeg het naar m'n CD....die ik uiteraard niet had. Leuke demo.
![]()
|
||||
|
||||
uk probeerde het met deamontools. Werkt je kan hem openen maar als je setup begint krijg je halfweg dat hem corrupt is
![]()
|
||||
|
||||
moest ik het op CD burnen, denk ik wel dat het hier zou macheren ja
|
||||
|
||||
Quote:
![]() http://www.bhmotorsports.com/RDRIVE/downloads/45 Opgelet ik heb het zelf nog niet kunnen proberen aangezien ik op mijn werk zulke dingen niet mag installeren ![]() En dit is geen officiële demo van codemasters dit is een uitgelekte van één of andere reclamestunt van valvoline... in een faq (http://racedriverhq.m4driving.sm/template.php?page=faq) staat dat de demo pas 3 tot 4 weken voor de release van het spel uitkomt en aangezien het spel voorzien is voor oktober kan je zelf uittellen wanneer de demo voorhanden zal zijn... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb vorige week ergens ne mail van codemasters gehad met daarin de officiële releasedatum van het spel: 23 augustus maar ik denk dat dit is voor PS2
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is de release datum weeral opgeschoven voor de PS2. Nieuwe datum : 28 augustus. Reden : wegens het slechte weer in Oostenrijk konden de games niet tijdig bij de distributeurs geraken, en zo konden ze niet op tijd bij de winkels geraken.
Nog nooit van een vliegtuig gehoord zeker? Enfin, nog een paar nachtjes langer slapen, en dan , de slapeloze nachten... By the way, de PC versie is gepland op 10 oktober (bij goed weer!)
|
|