![]() |
|
|
||||
|
||||
ola daar sta iets van 24u.be Was dat nog iets top secret ?
|
||||
|
||||
schuun!
het komt alsmaar dichterbij eh ![]() waarom is er niks vermeld van de Vip's die er zullen zijn? Dan gaat er pas volk op afkomen. |
|
||||
|
||||
Da's echt wel ne schone folder hè
![]() |
|
|||
|
|||
Nu we allemaal gehoord hebben van 24u.be gaat ge die wel eens mogen registreren, of er gaat iemand anders mee lopen...
|
|
||||
|
||||
die is al aangevraagd, zo gauw Driesco die betaald is da 100% in orde, maar aangevraagd is die zeker al!
|
|
||||
|
||||
Dat project (www.24u.be) is voorlopig nog inside-information, maar we beloven jullie dat je de eersten zal zijn die er het fijne zullen van weten. Hou ons maar in de gaten! Het wordt iets groots!
|
|
|||
|
|||
Registratie is al lang betaald, maak jullie geen zorgen gasten.
0102 08/07/2002 UW TELE-KBC OVERSCHRIJVING NAAR 230-0725175-23 Basm 08/07/2002 -10,00 EUR Ziet er zeer leuk uit, concept by Mistery, designed by Depaddock, commercial by Media Express, leuk driehoekje trouwens. Verstand, kennis en reclame samen in één, moet er iets meer zijn ? Last edited by Driesco; 09-07-2002 at 19:58. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
als je het goedkoop wil houden voor iedereen en je noemt niet Bernie Ecelstone dan kun je wel niet anders he.
Wij rekenen op de goede wil van de Vips en die is er zeker en vast bij sommigen voor zo een leuk project. |
|
||||
|
||||
awel als die vips moeilijk doen doen wij moeilijk bij die vips als we ze tegenkomen he
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Om jullie een extra tipje van de sluier op te lichten : Het idee achter dit hele gebeuren is geboren in de kantoren van AD Sport. Het team AD Sport, vorig jaar winnaars van de 24u van Zolder, zorgt trouwens voor de basisvereiste van het uitwerken van dit concept. Daar AD Sport mijn werkgever is, was het voor mij een kleine stap om dit tot een groots project uit te werken. Daarbij werden in eerste instantie mijn eigen site, "misteryracing.com" en "De Paddock" betrokken. Daar "Traxx Racing Team" met een gelijkaardig idee speelde, maar het concept nog niet had uitgewerkt, leek het ons opportuun om hen bij dit project te betrekken. Oorspronkelijk was het niet de bedoeling om aangaande deze zaak enige info vrij te geven voor 15 juni , maar Media Express, het bedrijf dat het drukwerk en de publiciteit rond de Belkarting doet, startte reeds met de druk van de folders, zodoende dat eigenlijk ons project een weekje vroeger dan voorzien naar jullie toekwam via het mailadres op de folders. Na 15 juli wordt het project volledig aan jullie voorgesteld via deze weg. Mensen die zich geroepen voelen tot het verlenen van enige medewerking aan het project en sterk zijn met de pen, of mensen die kaas gegeten hebben van digitale fotografie, kunnen zich steeds bij mij aanmelden op descom@pandora.be Voor Guy, Airco en Werner : don't forget : zaterdag 13/7 om 10u in mijn kantoor hé mannen ! |
|
|||
|
|||
Sorry Mistery, maar gij en AD das één he. Wat betreft het drukwerk kon ik niet wachten daar ik geen 50.000 folders aan men neus kon laten voorbijgaan.
Verder wens ik jullie veel succes en de perskaarten zijn langs onze kant aangevraagd. |
|
||||
|
||||
mag ik er iedereen wel op wijzen dat dit de thread van de belkarting is ... en niet van de 24 uur van zolder ...
==> niet cross-posten plz (maw alles in zijn juiste thread)
|
|||
|
|||
't heeft toch met elkaar te maken? 't gaat pas onoverzichtelijk worden als verschillende onderdelen van 1 gesprek gesplitst worden om in hun hokje te plaatsen...
...maar da's natuurlijk mijn mening. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|