![]() |
|
|
||||
|
||||
die mak-karting kunde daar nu nog met meedoen? ik heb wel goesting voor 's avonds nog een koerske hehe en wie weet heb ik de smaak dan helemaal te pakken voor volgend jaar
![]() |
|
||||
|
||||
Als ge u op tijd inschrijft wel denk ik.
Da gaat een dagje racen worden!!!! Eerst de 6 uren karting, dan OP HETZELFDE PARCOURS 's avonds de mak karting (waarvan als stijn meedoet, iedereen van het de paddock team aan zal meedoen, maar dan wel in verschillende teams). M;a.w., de top 5 van de MAK karting is al gekend ![]() |
|
||||
|
||||
Laat ons hopen !
maar laten we eerst de studentrace winnen en dan ons probere in te houden als ze met die magnum flessen Champagne afkomen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tis da, onze overalls mogen nog niet doorweekt zijn, we moeten daarna nog een koers rijden
wel de ideale voorbereiding voor die makrace serge.huybrechts1@pandora.be of spitty is the place to be om je in te schrijven voor die race van de mak, we zijn er dan toch, we kunnen evengoed meedoen ![]()
|
|||
|
|||
als die medium voor mij zou passen vind ik da wel dik in orde, ik ben ne meter 85 maar wel heel smal dus da zou nog wel eens kunnen lukke
hoe ga ik daar aan geraken? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Indien je naar de 24u van zolder komt, zal ik deze meebrengen. Kom efkes langs aan de box van AD Sport en vraag naar Dries De Smet. Indien je niet naar de 24u van Zolder komt, dan kan je deze steeds afhalen bij AD Sport, Klaverbladstraat 23 te Lummen, na voorafgaande verwittiging op tel. nr. 0495/45.15.36 |
|
||||
|
||||
Quote:
wij niet door tweede zit, maar dat wist u waarsch al!
|
||||
|
||||
Paddock-leaders,
vermits wij het de paddock team noemen, zou het wel interessant zijn om dat aan de andere deelnemers te laten merken, tis te zeggen: dan weten ze op tijd dat ze uit de weg moeten gaan ![]() vandaar mijn vraag of er stickers bestaan? dan kunnen we ons kartje volplakken, evenals ons superprofessionele pitbord! en bij deze zijn jullie natuurlijk allemaal uitgenodigd om het junior student paddock team te komen aanmoedigen hé! begin al maar afspraken te maken en breng 5 oktober overdag in machelen door. dat begint daar 's morgens rond een uur of negen voor ons, voor jullie zal dat rond een uur of tien/elf zijn (race)! ik verwacht dan ook massale belangstelling ![]() gegroet fellow paddockers! ![]()
|
||||
|
||||
Da zou wel leuk zijn!!
En bovendien is da goeie reclame voor de paddock. Pitbabes zijn trouwens extra welkom ![]() |
|
|||
|
|||
Dat is de bedoeling mannen. Er zijn in die zin reeds enkele afspraken gemaakt maar we zullen ons moeten opdelen. Op die dag is hetnamelijk ook TOURING CUP in Francorchamps en sommigen onder ons hebben ook daar verplichtingen.
Over de stickers kan Werner u meer vertellen en hij zal dat graag doen als hij eens tijd heeft. Waarschijnlijk na dit zware weekend. C U |
|
||||
|
||||
Om de topic terug wat leven in te roepen (het is immers bijna 5 okt.) enerzijds en omdat ik een DRINGENDE vraag heb anderzijds het volgende: Het is stilaan meer dan duidelijk dat we voor de overwinning gaan, met minder zijn we niet tevreden. De winnaars kunnen kiezen tussen verschillende prijzen dus: Wat zal het worden?
![]() ![]() ![]() ps1: Speesman, hebde mijn kopies aangekregen? ps2: Wanneer gaan we eens testen in Machelen? |
|
||||
|
||||
Tijdens de vorige keer dat we waren gaan karten, bleek dat iedereen (ikke, Maarten, Ben en Jan) het liefste met de Clio op zolder zouden willen rijden.
PS1: ja, alles goed ontvangen. Morgen stuur ik het op naar de organisatie. PS2: Liefst zo snel mogelijk. Ik kan vanaf morgen op de meeste dagen (buiten za, dan is het mak-karting). Dat iedereen eens een mailtje naar mij stuurt met de dagen dat hij vrij is, dan kunnen we een dag kiezen. Ik heb wel nog geen kortingsbonnen. |
|
||||
|
||||
Das goei nieuws want dat wil ik ook doen!
Ik kan zondagavond, en woensdagavond niet. Als ik het op tijd weet zijn de andere dagen normaal gezien ook geen probleem |
|
||||
|
||||
Ik gaan vanavond en morgenavond al karten. Ma zoals speesman zegt, eerst op de kortingsbonnekes wachten zekers, ni? En dan zien we wel.
Da we voor de overwinning gaan is zeker! En dan liefst met die clio gaan rijden op zolder zene! Greetzzz ps: speesman tot morgenavond zekers in aalst. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|