![]() |
|
|
||||
|
||||
...nog steeds niks...
|
|
||||
|
||||
Quote:
De reden waarom je nog steeds zulke lage scores haalt zou ermee te maken kunnen hebben dat je ver van de centrale van belgacom woont ... Na een 2-tal kilometer is het signaal in kwestie al behoorlijk verzwakt. Mensen die bij wijze van spreke naast de centrale wonen hebben geen last van verlies.
|
||||
|
||||
*** Geplande datum voor (012) 45xxxx: 14 januari 2003. ***
Staat er nu hahaha ! |
|
||||
|
||||
Quote:
FF, benieuwd wanneer de Sdsl bij belgacom eindelijk officieel gelanceerd wordt, dan zou er nog wel eens wat kunnen veranderen qua snelheid... |
|
||||
|
||||
veel lawaai, weinig actie ? Hoe komt het dan dat ik vorige week pieken haalde van 280 Kb/s voor downloadsnelheid ? Per ongeluk ?
|
||||
|
||||
ja, ik haalde ook dalletjes van 280kb/s
![]()
|
||||
|
||||
ik zelfs van 340 kbps, ik denk niet dat dat( veel bla bla is maar wel effectief een verbetering!!!
![]() just nog eens getest 348.21 kbps ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
if you think you have everything under control, you are driving to slow Last edited by Piet Konijn; 18-12-2002 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb mij alweer ingehouden
![]() |
|
||||
|
||||
hoeveel haalt ne gemiddelde telenet gebruiker dan??? Dat zou ik ook wel eens willen weten
|
||||
|
||||
Ik haal hier (in het centrum vab Antwerpen) tussen de 300 en de 700kb/s gemiddeld. Hoogste dat ik al gehaald heb is 1mb/s
|
|
||||
|
||||
Telenet of ADSL, de reacties berusten altijd op het "neen, het mijne is beter"-principe
![]() |
|
||||
|
||||
das inderdaad juist
![]() eigenlijk wordt er veel te vaak gekeken naar 1 aspect van een internet-verbinding om de kwaliteit ervan te bepalen: - de downloadsnelheid Dit terwijl er veel meer factoren zijn ... - uploadsnelheid - ping-tijden - kwaliteit van andere diensten (mail, webspace, ...) Op het eerste zal telenet de eerste jaren nog wel superieur blijven... omdat veel meer download-snelheid nu eenmaal niet te halen valt met adsl. Voor de meeste mensen is downloadsnelheid ook het belangrijkste ... - Webdesigners zullen waarschijnlijk meer uploadsnelheid wensen - Gamers vragen vooral naar een netwerk met lage ping-tijden tot zover mijn poging om de stelling van Savi te ontkrachten ![]()
|
||||
|
||||
Dat is u goed gelukt Airco
![]() |
|
||||
|
||||
het mijne is beter !
![]() ( ![]()