![]() |
|
|
||||
|
||||
awel ikke ben verdrietig zenne!!! ik had mezelf beloofd geen 'derby' meer te missen, maar door voorziene omstandigheden die eindexamns heten kan ik niet mee!!!! ik heb het antwerpvirus goed te pakken zenne, serieus zelfs!!!
|
|
||||
|
||||
Ocharme Anneke! Ma trek het u niet aan, ik neem mijn fototoestel mee en ik zal wel fotokes nemen!
|
|
||||
|
||||
Tis te hopen dat de match doorgaat. Met al die vermisten daar
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die andere 11 lopen daar toch maar alleen als kiekens rond ![]() ![]() Last edited by fordje; 06-01-2003 at 21:02. |
|
||||
|
||||
jaja, die "shits" zoals gij ze noemt zullen wel uit een ander vaatje moeten tappen willen ze met kansen op de halve finale vanop den bosuil kielwaarts terugkeren
![]() Maar geen probleem, in 2e klas ist ook plezant ![]() en in 3e, in 4e....
|
||||
|
||||
LOL, typefout is dus rechtgezet.!
Time will tell.... |
|
||||
|
||||
voor zij die het nog niet weten: ik ga op 22 januari ook naar de derby, kwestie van nog eens een goei match te zien in eerste klasse. ik moet er dit jaar van profiteren want de malinwa zit volgend jaar in derde klasse hé!
heb net wel het goede nieuws gelezen dat kv normaal gezien met 22 spelers te terugronde zal starten. dus ik zal nog wel wat in eerste klasse kunnen gaan zien dit jaar maar omdat antwerp supporters gestort hebben voor kv en omdat het daar vorige keer een serieus feesje was op de bosuil heb ik mij laten verleiden om ook eens mee te gaan kijken naar de rood-witten. ik zal al maar wat oefenen zeker: 'the antwerp is unbelievable!'
|
||||
|
||||
Dat word wel heel leuk! Misschien kunnen we met de hele (rood-witte) bende van de paddock afspreken om samen de match mee te maken
![]() |
|
||||
|
||||
En we kunnen dan misschien ook een deel van depaddockers inschakelen bij de stormtroepen van de federale politie met schilden en knuppels!
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Pinxten zal de ratten wel pakken!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Met hoeveel rood-witte paddockers zijn we feitelijk? Ikke, Beemer, Anneke, Oneliner...en toekomstig rood-witte Maarten...
![]() Greetzzz |
|
||||
|
||||
ik heb meer sympathie voor het rood-wit van Antwerp dan de kleurboek van Germinal Ekeren
![]()
|
||||
|
||||
ma eigenlijk is em ene van den anderlecht ....
met andere woorden ... hij stemt voor de ploeg die hem op dat ogenblik het beste uitkomt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
'meer sympathie voor' betekent dat ik meer voor antwerp ben
![]() Maar inderdaad, Anderlecht... ![]()
|
|