![]() |
|
|
|||
|
|||
Thanks Brosius. Ben net thuis en weeral verzuip ik in de mails. Nog zo een 20 tal piloten melden zich aan met zo een 35 eters. Hopelijk komt dit allemaal goed. Effe vroeg slapen en morgen er tegenaan tot en met zondagmorgen en alles komt goed.
Er komt trouwens nog een klepper uit het PKGL team binnengevallen. Anthony doet alles wat hij kan maar met een beetje geluk is ook Hezemans van de partij. Let's pray. |
|
||||
|
||||
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhoooooooooooooooo! !!!!!!!
Ik ben weer online seh. Wel een format C-ke moeten doen, maar ja. Ik ga er vanaf morgen tegenaan, en de lijst wordt dan ook online gezet, zodat iedereen hem kan downloaden. En niet vergeten : BEWARE OF THE RABBIT'S TEAM !!! |
|
||||
|
||||
Zit hij hier zen eigen team een bekke op te hemelen terwijl de, helft zen team geneens kent
![]() Doe maar opt gemakske he mannen, beter een daggeske later dat het volledig in orde is (y)
|
||||
|
||||
Is er al een lijst van toppers bekend? ale want nie alle teams zijn ingevuld en me nieuwsgierig voor de concurrentie
![]() ![]() Da rabbit team pfoeh , easy to beat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Van de voormiddag is precies nog nie zo veel bekend ... Buiten de timing dan ...
|
|
||||
|
||||
Geloof me vrij, er wordt hard aan gewerkt...
Ondertussen kan je hier op elk moment de meest actuele stand van zaken raadplegen. Alle teams zullen er opstaan tegen zaterdag, en naarmate ik foto's binnenkrijg (op guygol@skynet.be) zet ik ze erbij. De forum-piloten en prekwalificatie-piloten wordt dan ook vriendelijk gevraagd om een foto naar mij te mailen indien ze merken dat hun foto er nog niet bij staat. Merk op dat de ploegen in het geel helemaal bevestigd zijn, en de ploegen in het rood nog onderhevig kunnen zijn aan veranderingen. Dank u. Last edited by Sennake; 20-11-2002 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Ik ben echt vreselijk nieuwsgierig aant worden ondertussen
![]() Kunde zo nog geen tipke geven?? ![]()
|
||||
|
||||
Sennake , een specifiek formaat voor die foto?
|
|
||||
|
||||
Sennake, waarom zijn er sommigen in het rood en anderen in het geel ?
|
||||
|
||||
Kunde gij nie goe lezen? alle dan
GEEL IS ZEKER, ROOD IS NOG ONDERHEVIG AAN WIJZIGINGEN ![]() ![]() In al dat rode heb toch ook al een paar gele stipjes opgemerkt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar 'k had da gewoon nie zien staan sryyyyy zene ![]() Kzal nog is iet doen voor u ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
En of de warboel nog niet compleet is, wie komt er nog opdagen
![]() Wie komt er wel etenmaar niet karten, Lieve Thiron ( omwille van rugklachten ) . We gaan nog een zware nacht tegemoet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, die piloten eh
![]() btw driesco: het is Guino en niet Gino ![]() |
|
|||
|
|||
Aan de foto's te zien hebben de "Werners" niet alleen dezelfde voornaam, maar waarschijnlijk zijn het tweelingbroers
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|