![]() |
|
|
||||
|
||||
Inderdaad heb ik net ook op het nieuws gehoord. Maar nergens op de site van dakar vind ik terug dat hij aangekomen zou zijn.
Het is blijkbaar eigen aan Dakar dat de verschillende media het niet echt met mekaar eens zijn. Albert Vanierschot is blijkbaar ook nog niet aangekomen volgens Dakar.com . Hij is dus blijkbaar ergens blijven hangen. Of weet iemand iets meer ? Ook knap van de nr. 433 van BEZEMER / CNUDDE / PFAFF om op de 20 ste positie te eindigen vandaag. En niet vergeten de 35ste positie van Loomans en Lauwers. |
|
||||
|
||||
Kzallet het strax dan wel zien op kanaal twee
![]()
|
||||
|
||||
Ik lees hier van Eurosport, maar Eurosport zit niet overal in Vlaanderen op de kabel. (oa hier niet).
Voor wie toch wat beelden van de Dakar wil zien zijn er alternatieven. Elke dag op Kanaal 2 na de film, een verslag van ong. 10 minuten. (Vandaag zo rond kwart voor elf). Maar ook op La Deux (RTBF2) kun je naar de Dakar kijken. Met frans commentaar weliswaar, maar met aandacht voor de Belgen, ook voor de vlamingen. Elke dag zo rond 20:40-20:45 uur. Verslag van ongeveer 15-20 minuten. Vandaag wel een spectaculaire doortocht in de (bijna) droge rivierbedding. Vatanen zijne motor verzopen, en ook Kleinschmidt had er problemen mee, ietse te wild door de waterplassen. |
|
||||
|
||||
Koen is idd aangekomen als 92e ofzo...hij heeft wel veel tijd verloren tussen CP2 en de finish. Jutta ook binnen op bijna 7u
|
||||
|
||||
van vanierschot nog geen spoor
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Die tussenstanden zijn toch niet echt duidelijk, vind ik ![]() |
|
||||
|
||||
nog dit gevonden ivm met de opgave van feryn op de site van AD
Quote:
|
||||
|
||||
Ik vond de column van Hans Vandeweghe in De Morgen van vorig weekend wel goed (ging over de Dakar en die enkele BV's die daaraan meedoen).
Maar ik denk dat er hier wel enkelen zijn die er niet mee konden lachen (vind die journalist overigens ook maar een blaaskaak).
|
||||
|
||||
heb je toevallig een scan van dat artikeltje mario ? anders is het nogal moeilijk om te begrijpen wat de journalist in kwestie heeft geschreven he
![]()
|
|