![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan Lefort en Lambert: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Gillet zal dus met 2 wagens deelnemen aan de komende 24uren van Spa, laat het duidelijk zijn, ik vind dit supper!
Maar bij mij zijn er wat vraagtekens rond, nl: hoe kan Gillet met 2 wagens deelnemen aan de race?? één wagen kunnen ze inschrijven in de "national class" omdat die in de Belcar rijd... Maar de tweede (de Gordon Gillet dus) rijd niet mee in de FIA GT en niet in de Belcar, hoe kunnen ze dan deze wagen inschrijven?? Kan iemand dit verklaren? ![]() Ik veronderstel dat m'n niet voor iemand uitzonderingen zal maken, anders zou Schnitzer niet zomaar ff 2 Belcar races komen meerijden. Want doen ze enkel en alleen om te kunnen deelnemen aan de 24uren van Spa 2004. Laat het duidelijk zijn: ik ben helemaal niet tegen Gillet Vertigo, ik vind deze wagen gewoonweg supper! Ik vraag me enkel het bovenstaande af... |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ik hé . ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Schnitzer moet kiezen, ABS of TC, las ik in een krant...
|
|
||||
|
||||
Stukje uit een interview met Stéphane Ratel op www.proximus24hours.com :
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Dit bied hoop op een gezonde GTS klasse! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet iemand bij wie Didier de Radiguès getest heeft?
|
|
||||
|
||||
Waarom horen we eigenlijk zo weinig van andere Belgische superpiloten zoals Didier Theys, Eric van de Poele & Didier de Radiguès. Ze zijn toch niet minderwaardig dan Anthony Kumpen of wel?
|
||||
|
||||
Eric Van De Poele doet mee met de Vitaphone Saleen... maar de rest, rijden die niet allemaal in de ALMS ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|