![]() |
|
|
||||
|
||||
Zijn de LM gangers ginder GSMsgewijs bereikbaar?
jan |
|
||||
|
||||
Jawel. We gaan jullie via SMS-kes proberen op de hoogte te houden van onze avonturen ginder.
|
|
||||
|
||||
Yep, en als ik zo vrij mag zijn om beleefd te vragen om de contacten zoveel mogelijk via sms te doen? (Is nogal kostelijk anders...)
|
|
|||
|
|||
Als het een beetje meezit, zullen wij op de site van Excelsior foto's plaatsen van onze avonturen terwijl wij nog daarzijn. We hebben alle materiaal bij om onze foto's van op de camping door te mailen naar onze webmaster.
http://www.renstal-excelsior.tk/
|
|||
|
|||
een paar foto's van de veranderingen aan het circuit
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat het toch beter is om het terug te veranderen hoor want die pipo's zullen daar wel ferm in de weg staan als die reesmasjienen zullen passeren...
|
|||
|
|||
![]()
Ik bedoelde natuurlijk dat het tot vorig jaar na de dunlop-brug knal rechtdoor naar beneden ging en dat er nu de "esses" liggen.
Val Hillebrand wist mij trouwens te vertellen dat, met nieuwe banden, deze nieuwe bochten "vol" kunnen genomen worden. Ik kan u verzekeren dat dat met die proto's wreed indrukwekkend moet zijn.
|
||||
|
||||
onze paddockers zijn vanavond al vertrokken ipv van morgenvroeg ... dit om files in den dag te vermijden ... nu zijn ze morgenvroeg daar ...
airco
|
||||
|
||||
sjuust voor den eerste keer ge'smst ...
ze waren 130 km voor Le Mans... In Chartres
|
|||
|
|||
![]()
Heb net met Tim Joosen gebeld.Zat met de Vito en caravan tussen Lille en Parijs.Onze cateringvrachtwagen heeft ongeveer een uur voorsprong.Ben is benieuwd wie er als eerste gaat aankomen ....
|
|
||||
|
||||
hehe ...
ikke gebeld met Sennake ... die zijn er al ondertussen ... Heb het gsprek kort gehouden, maar hij wist me zeker te vertellen dat het daar bijzonder warm was.
|
||||
|
||||
misteryracing gaat de race live brengen (de uitslagen toch) aangezien 2 man van misteryracing daar is... en ik hier thuiszit :s
|
|
||||
|
||||
dan zijn we met 2
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Net Tim aan de lijn gehad.Stonden bij de technische controle.Het weer is er redelijk en vanf onze camping kunnen we de Dunlop bocht overzien.Morgen vertrek ik .....
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|