![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb mijn ticket via de bakker. Meer info www.bongou.be |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
de geplande poll die ik wou posten een week voor de 24uren lijkt me nu met infeite maar 2 kandidaat winnaars (buiten moesten ze zich allebei stuk tegen elkaar rijden
![]() nu wel een beetje pover om te geven, of niet? k'wil hem wel posten met nog de eurotech marcos en dan nog bv overige k2 wagen... maarja tzal hoofdzakeljik glpk-srt voorkeurstemmen opleveren... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zolder 24 uur: algemene toegang 25,00 Nee? Kan zijn dat ik verkeerd ben, ik ben niet zo vertrouwd met de prijzen in Spa. |
|
||||
|
||||
Spa was 55 aan de kasse en 45 in voorverkoop (voor vier dagen fia gt, fia gt3, world series, british f3 en trofeo maserati !)
En om Mark bij te springen, ik geef ook liever 25 voor 24U topmotorsportspektakel (staat waarschijnlijk niet in het woordenboek) dan bijvoorbeeld vorig jaar voor de Truck GP - nog zo'n duur ding waar om te zeggen niks aan te zien is.
|
||||
|
||||
Quote:
Een Endurance race kan heel anders uitpakken. Vorig jaar reed de wagen van ProSpeed (met Frans Lamot en Rudi Penders) ook ergens mee in de top...dus plaats hem maar. Je weet nooit of die GLPK Corvette het 24 uur uithoudt. Off topic: Misschien er is niet genoeg olie op Zolder te krijgen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
sorry for this question.
Free entry Wednesday and Thursday? thanks for answer. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Your welcome
![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik me nu afvraag is
als Duval of een Loix F. een Belcar wedstrijd zouden rijden moeten ze dan ook nog een circuit licentie afleggen of de test waar ze een min.tijd moeten draaien? |
|
||||
|
||||
Loix al zeker niet, want die heeft al Belcar-wedstrijden gereden.
|
|