![]() |
|
|
||||
|
||||
En de werken gaan door:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Nieuw bericht op Turbomagazine!! (met foto's uit de lucht!!)
-> Je ziet duidelijk de tunnel voor de teams, de nieuwe ingang voor voetgangers en de uitloopzone van La Source. Je kan zelfs schatten hoe de nieuwe Source er gaat uitzien. http://www.turbomagazine.be/nlframes.asp Last edited by Grig-O; 23-12-2006 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Ik heb juist de foto's nog eens bekeken en eigenlijk staat nog niet de helft van het pitcomplex recht...
|
|
||||
|
||||
Op het ten-tenths forum vond ik een mooie foto wat het nieuwe uitzicht zal geven vanop de onoverdekte tribune:
|
|
||||
|
||||
Foto werkt niet
![]() |
|
||||
|
||||
Ik krijg anders wel een foto te zien...
|
|
||||
|
||||
Ik niet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Je moet lid zijn van dat forum om de foto te kunnen zien
![]() |
|
||||
|
||||
2e keer, goei keer? voor iedereen ...
![]() |
|
||||
|
||||
Waaw bedankt
![]() Je kan nu goed de auto's zien als ze La Source uitkomen, al lijkt die uitloopzone wel een beetje groot... |
|
||||
|
||||
die foto geeft wel een vertekend beeld, daar moet nog een tribune tussen komen, waardoor het zicht een pak minder zal zijn
|
||||
|
||||
Dus die grond zal dus een uitloopzone én een tribune worden...
Last edited by Grig-O; 31-12-2006 at 17:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar komt toch ook nog een nieuwe ingang voor vrachtwagens en dergelijke? Of ben ik daar mis in?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb enkele halsbrekende toeren moeten uithalen om boven te geraken, maar nog veel meer om naar beneden te komen. ![]() Ik meende deze foto ook hier te plaatsen, maar was nog niet zo ver gekomen, ook wel eerlijk geschreven omdat De Paddock me de laatste tijd niet zo erg meer bevalt. Jammer, maar waar. Misschien brengt het nieuwe jaar wat nieuwe moed. Beste wensen aan iedereen voor 2007. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat er op die plaats wel komt, is een toegang voor voetgangers, die van de rotonde tot aan La Source zal lopen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|