![]() |
|
|
||||
|
||||
nu ik opnieuw begonnen ben zal ik deze thread
![]()
|
|||
|
|||
ben benieuwd....
Heb net de tread eens nagelezen.... Pics posten van de vorderingen aub Grtz, G |
|
||||
|
||||
pics volgen...
|
||||
|
||||
het enige dat ik eigenlijk nog moet doen aan dit model zijn de banden voorzien van hun decals. Eigenlijk wou ik deze spuiten met templates (zoals eerder in deze thread aangegeven), maar ik heb er geen. Nu heb ik eens gezocht op het net en het enige dat ik vind is bij Bestbalsakits en kost maar eventjes 21,95€!
![]() ![]() alvast bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Meebrengen is geen probleem, maar als ik het moet demonstreren zou je toch je airbrush en compressor moeten meebrengen dan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (ik betaal wel de postzegel en het werk eraan natuurlijk hé) De reden dat ik je dit vraag is omdat nog altijd geen air-brush heb en daar heb ik niet bij stilgestaan... ![]() Thanks!
|
||||
|
||||
Hier de pics van waar ik gebleven ben.
Het duurde wel even omdat ik problemen had met het posten van mijn foto's. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Binnenkort wordt deze eindelijk afgewerkt.
MIJN WERKBANK Last edited by Ferrari rules; 02-08-2010 at 21:54. |
|
||||
|
||||
De Ferrari F1-89 is af!
Gisteren de bandjes terug gekregen van Guy en ze zien er zeer goed uit! Waarvoor dank Guy! Na het monteren van de wielen restte mij nog enkel de boel wat opblinken en foto's nemen voor in de galerij. 100% tevreden ben ik niet maar het kan door de beugel. Hier al een voorsmaakje. ![]()
MIJN WERKBANK Last edited by Ferrari rules; 19-08-2010 at 22:43. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|