![]() |
|
|
||||
|
||||
eem ik wil niet ambetant doen maar kan het dat er iets mis is met de belkartingsite? ik kan er namelijk niet op!
![]() |
|
||||
|
||||
niet klikken op skip intro. definitieve reparatie volgt later
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb m'n pcke is opnieuw opgestart en inderdaad bij mij gaat m nu ook! race stopt ma met zoeken, tis gefixed
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Affiches Belkarting zijn klaar.
Zij die enkele exemplaren willen om uit te hangen, gelieve mij te laten weten hoeveel en voor waar. Ik zal er dan voor zorgen dat ze bij jullie komen. Zondag 18/8 zal ik er alvast 200 meebrengen naar Zolder. We hebben er in totaal 1750. De bezoekers van de indoorkarting kunnen ons een groot plezier doen door ze daar en op andere plaatsen waar veel jeugd komt te gaan ophangen. Ik dank jullie alvast. Folders zullen beschikbaar zijn tijdens de 24 uur van Zolder. |
|
||||
|
||||
Jeps, ik zou er graag een 10-tal willen.
Voor int frituur, gazettenwinkel, 1'tje aan mijn raam, bij den apotheek, op de sjotters iere in st lenaart, bij de fitness, de bakkers.... Ik geraak ze wel kwijt hier ![]()
|
||||
|
||||
En ik wil er ook wel 5, waarvan één voor mijne portfolio. En liefst ook een 20-tal flyerkes, daarvan hou ik er eentje voor mij en de rest leg ik bij mijn ouders in de zaak.
|
|
||||
|
||||
flyers en posters (5) kan ik ook gebruiken
aan de balie bij ons vader en op de karting hier geraak da gemakkelijk kwijt
|
|||
|
|||
Ik heb ze mee in Zolder, zal ze uitdelen op de Mak karting, enz.. Jullie komen ze maar halen hé.
Alvast bedankt voor de moeite die jullie doen om ze te willen ophangen. |
|
|||
|
|||
Ik wil gerust de locale frituur gaan volplakken, en eentje in 't staminee...
|
||||
|
||||
Is dit een neveneffect van de Belkarting???
Asterix Junior Member Geregistreerd op: 3-10-2002 Berichten: 1 Woonplaats: Boechout Geplaatst: 03.10.2002 20:41 Onderwerp: Karting KS-Motorsport -------------------------------------------------------------------------------- Karting KS-Motorsport Net als vorig jaar organiseert KS-Motorsport een kart-wedstrijd. Op 17 november bij JPR Karting in sint Niklaas. De races gaan over 4 uur met nog 30 minuten kwalificatie vooraf. Indien het succes even groot is als vorig jaar (50 ploegen) worden er 2 races gehouden (vanaf 30 ploegen). Kostprijs 300,00 € per team Hier zullen net als vorig jaar een aantal bekende piloten meestrijden voor de overwinning (Anthony Kumpen, Bert Longin, Kurt Mollekens, Harry van Barneveldt, Marc Goossens etc.) Voor meer info, stuur een mail voor ontvangst van het inschrijvingsformulier.
|
||||
|
||||
Quote:
Groeten |
|
||||
|
||||
IDD Vorig jaar bestond dit ook al.
Succes jongens. |