![]() |
|
|
||||
|
||||
daar twijfel ik ni aan.
zal is vragen of liesje en hildje enzo ni mee willen komen ![]() Btw, zijn we me meer als 15??????? anders moeten we ons opsplitsen in 2 groepen en een finale rijden met de snelste en 1 met de minder snellere ( ![]() kweeni hé,.... Klinkt misschien wer es belachelijk, mor wilt iedreen die komt da hier is zeggen, en indien mogelijk ook ineens ne "nummer" te typen. Zullen we het dan voorlopig dan op 21 houden, of zijn daar nog stevige bezwaren op??? k, hier gaan we dan: 1
|
||||
|
||||
Ni zeker, mor laat is ne nummer weten. Dan kannek misschien later nog zeggen of dak kom. Mijne nummer is 0473/601263
|
||||
|
||||
Ok, count me in!
2 |
|
||||
|
||||
Mij mag je ook meerekenen : 3
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig . Nr. 4
|
|
||||
|
||||
den 21:
nummer 5.
|
||||
|
||||
'k zal zien dat ik er ook ben: 6 (vermoedelijk mèt auto)
|
|||
|
|||
nr 7 !
En ik denk dat de winkels TOE zijn op den 21ste. |
|
||||
|
||||
Ik vrees da'k ga moeten forfait geven, sorry mannen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
I will be there.
8 |
|
||||
|
||||
Ik twijfel nog. Aan wat moet (of wie) moet ik me verwachten ??? Dokters,advocaten,tandartsen,chirurgen,boekhouders ,....... Want dan vrees ik dant ik nog moeilijk een woordje kan meepraten. zijn het 20-,30-,40-ers. En is het de bedoeling om enkel over F1 te praten?? Misschien moeten de ferrari's links, de Mc-Larens rechts, de williams vanvoor en de jordans vanachter gaan zitten of is het gelijk in Francorchamps dat ge gerust langs ne Mc-laren moogt gaan zitten, zonder dat uwe Mercedes stil valt. of dat uw BMW afgebroken wordt.
|
|
||||
|
||||
Bernie, geen paniek. Het zijn allemaal autosportliefhebbers onder mekaar. Er zullen uiteraard Ferrari en McLaren - fans tussenzitten maar een ouderwetse barfight zal het wel niet worden! Ik denk dat alle leeftijden zich tussen 15 en 45 bevinden. Het wordt een gezellige dag. Komen!!!
|
|
||||
|
||||
Kdenk da er vollek zal zijn van alle leeftijden.
Pubers ![]() dus zowel van de 10 ers, 20 ers, 30 ers en 40ers zal er vollek aanwezig zijn. En tis ni de bedoeling om enkel over F1 te praten. Het is gewoon ee nbijeenkomst om wat plezier te maken, en elkaar eens langs de andere kant te leren kennen. Dusja, eerst een frietje/pizzake/iets anders eten, en vervolgens afzakken richting kartingbaan, waar 2 sessies gereserveerd zullen zijn. Na het karten zal dan een gezellig cafétje worden uitgezocht om nog een beetje na te praten over de dag. Groetjes
|
||||
|
||||
Gaan we kwalificaties rijden, en dan een race? Of hoe gaan we te werk?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|