![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ze nergens kunnen vinden. ![]() |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
TIMING BELKARTING 2002
10.00 ONTVANGST PILOTEN REEKS 1 10.20 VOORSTELLING TEAMS & PILOTEN 10.50 BRIEFING 11.00 START WARM UP & CHRONO 11.30 EINDE WARM UP & CHRONO 11.45 STARTOPSTELLING 12.00 START WEDSTRIJD 14.30 EINDE WEDSTRIJD 15.00 PODIUM 14.15 ONTVANGST PILOTEN REEKS 2 14.35 VOORSTELLING TEAMS & PILOTEN 15.00 BRIEFING 15.10 START WARM UP & CHRONO 15.40 EINDE WARM UP & CHRONO 15.55 STARTOPSTELLING 16.10 START WEDSTRIJD 18.40 EINDE WEDSTRIJD 19.10 PODIUM Das het enige voordeel van 3 schermen, je kan snel antwoorden Last edited by Driesco; 20-11-2002 at 22:41. |
|
||||
|
||||
Ik wil alvast alle mensen op voorhand bedanken die mee de bres ingesprongen zijn om ons aan foto's te helpen van ontbrekende piloten. Hierbij denk ik speciaal aan Mistery, VincentDB en Yariscup. Ze zorgen ervoor dat het dan misschien toch nog niet zo'n lange nacht wordt.
Ook alle andere paddockers die foto's hebben van piloten waar het vakje ernaast nog leeg is, mogen me de foto opsturen naar guygol@skynet.be. Uit de grond van mijn hart : bedankt voor de hulp en de morele steun. |
|
|||
|
|||
Bedankt
![]() |
|
|||
|
|||
Ik kan nu geen piloten meer bereiken via telefoon wegens het te late uur. Ga vlug wat slaap opdoen om morgen met een frisse kop te beginnen. Sennaken heeft de laatste lijst net gekregen en zal deze online zetten. Voor zij die nog niet weten met wie ze rijden. Het geduld zal beloond worden want de grote namen komen nu pas binnen.
Voor zij die blijven eten, het gaat daar een leuke boel worden met zo veel volk. Ik vrees voor die ŕ volonté bij JPR - ze zullen ons graag zien komen volgend jaar met zo een 200 eters. Morgen de rest. Ik ben de zwakste schakel - slaapwel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Slaapwel driesco
![]() Seg voor in diene mobilhome te blijven slapen moete da laten weten op voorhand btw? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Genoeg gewerkt voor vandaag. Morgen doen we voort. De foto's van de ontbrekende piloten mogen nog steeds gepost worden naar guygol@skynet.be. Met dank.
|
|
||||
|
||||
ja werken ben nog bezig voor t scholeke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en het wordt er niet vroeger op en ik heb nog veel te doen maar ik ga ook wat gaan pitten denk ik en binnen een paar uurtjes weer op ale mannen nog veel succes en tot zaterdag he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar 't is Hannaert en niet Hannaerts ![]() |
|
|||
|
|||
En voor DHR Hannaert moogt ge wel Guy zetten zulle, Gikke zal daar niks op tegen hebben...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|