![]() |
|
|
View Poll Results: Welke formule verkies je? | |||
Formule 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 34.62% |
Formule 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 65.38% |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zonder iemand te willen bang maken wil ik toch even vermelden dat mijn vrouw in Herselt in de slalom na de haarspeldbocht al eens werd voorbijgestoken door haar eigen achterwiel en zo kon ze dus letterlijk op drie wielen door de bocht. De schrik zat er toen wel even in.
Zo zie je maar, het kan overal gebeuren, ook op plaatsen waar men onderhoud en kwaliteit ernstig neemt. Verder behoort Herselt alleszins tot de betere indoor kartcircuits. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb me daar dus ook super geamuseerd! Echt voor herhaling vatbaar!
|
|
||||
|
||||
Ik ga morgen nog eens genieten van de karts van Extreme kart.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
LOL
![]() Ik ben één keer in Bilzen geweest en dat viel goed mee: de baan is wel smal dus niet echt geschikt voor races denk ik. Er was wel een duidelijk verschil merkbaar bij sommige kartjes maar dat heb je op de meeste plaatsen. Bij Hezemans in Eindhoven was het echt wel erg vond ik ![]() |
|
||||
|
||||
anders ne keer zien op www.kartgrid.be hé, daar staat alles direkt deftig uitgelegd, en daar staan ook commentaren van mensen die er al geweest zijn.
'k peis da flitser content zal zijn dat zijne site vernoemd wordt ![]() |
|
|||
|
|||
Stop nu eens met dat gezever over hoe tof het was. Zeg gewoon dat het slecht was en dat ik niks gemist heb. Integendeel, naar twee vakmannen kijken die een buis in je schouw steken om vocht te voorkomen is veel boeiender...
Om nog te zwijgen van het metselwerk ![]() Ik ga mezelf hacken, Joost |
|
||||
|
||||
voor Joost : het was gewoon ongelooflijk slecht. Sennake heeft absoluut niks grappigs gedaan en Bart heeft ook absoluut geen schrik van zijn leven gepakt. Verder was er ook geen strijd tussen mij en anneke
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |