![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De stripings zijn idd decals. Valt het zo erg op? ![]() |
|
|||
|
|||
Man man man... wat is me dat hier allemaal! Ik zit hier gewoon al een kwartier te gapen op die laatste foto's! Ik vraag me echt af hoe je zo'n fijn werk kan doen! Dat gezicht! Hoe kan je in godsnaam die ogen en wenkbrouwen schilderen? Nee serieus! Hoe doe je dat? Wat gebruik je daarvoor?
{Zo fantastich mooi! Ik ben benieuwd wat jij van het interieurtje van je racer gaat maken! Bij elk rijdersfiguurtje zit een integraalhelmpje en een viziertje, maar het viziertje heb ik nog nooit kunnen (en ook durven doen), en dit is dan nog kleiner dan 1/24! Ik ben echt benieuwd wat jij ervan gaat maken! Ik ga nog verschieten denk ik!} G. |
|
|||
|
|||
Nie goe wakker om 7.45...
Is dus iets groter dan 1:24... maar toch... G. |
|
||||
|
||||
Nieuwe update :
De voorste ophanging werd gespoten en gemonteerd. De remleidingen werden eraan toegevoegd en het stuk monocoque dat niet bedekt wordt door de cowling werd met CF-decal bekleed. De helm van Senna werd opnieuw onder handen gepakt. Het vizier werd verwijderd en er werden zwarte rubberen dichtingen toegevoegd die het vizier en de helm van elkaar scheiden. Ook werd er aan de linkerzijde een metalen ring toegevoegd, aan de rechterzijde een aansluiting voor radio (die trouwens NIET aangesloten was in de GP van Monaco) en hier en daar werden ook nog extra boutjes toegevoegd. De black box werd gemonteerd waarna de afgewerkte achterspoiler(s) gemonteerd werd(en). De voorste van de 2 werd vervolgens voorzien van de spankabel die ik in het begin van deze thread reeds geprepareerd had. Ik heb ook reeds enkele foto's gemaakt met de wielen en de zijpontons erop, alhoewel het model bijlange nog niet af is. Het volgende op het programma zijn de schouderstukken van de veiligheidsgordels... Hier alvast enkele foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 19:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 19:21. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot de volgende update! PS : een overzicht van alle foto's die in dit bouwverslag gebruikt werden kan je nog steeds hier vinden : ![]() Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 19:21. |
|
||||
|
||||
de helm ziet er 10x beter uit! Good job so far!
![]() |
|
||||
|
||||
Iedere keer ik deze thread bekijk zit ik met twee grote problemen:
- Ten eerste ben ik sprakeloos waardoor ik niet weet wat typen (nu valt dat mee dus) - Ten tweede voel ik me dan steeds zo nietig met mijn "out-of-the-box" werk... |
|
||||
|
||||
Amai, dat wordt hier weer een modelletje voor die modelbouwwedstrijden precies!
![]()
|
||||
|
||||
Ik ben steeds weer onder de indruk van de kwaliteit die hier wordt getoond!
Ronduit schitterend. ![]()
|
||||
|
||||
On-ge-loof-lijk.
en niet te schatten wat die "kleine" aanpassing van die helm voor een effect heeft. Respect Guy, er is geen ander woord voor. |
|
|||
|
|||
Jep... ik kan enkel maar herhalen wat er hier allemaal al gezegd is... absoluut ongelooflijk schitterend werk!
Ik moet toegeven dat ik al volledig over was van de helm voor dat Huudo er iets van zei... maar met deze details ziet hij er nog véééél beter uit! Echt zeer knap! G. |
|
||||
|
||||
GREAT JOB
Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Is ongeloofelijk mooi, zijn geen woorden voor
|
|
||||
|
||||
Zoals beloofd heb ik werk gemaakt van de veiligheidsgordels. De schouderstukken werden dus voorzien van hun gesp en hun verbrede beschermlappen met bijpassende "Sabelt"-logos.
Ook de inlaten van de sidepods werden voorzien van hun beschermingsgaas, wat je op meerdere van de hieronder staande foto's kan zien. Wat valt er nu nog te doen? De achterspoilers moeten nog "gurney-flaps" krijgen. De turbo-inlaat moet nog een beschermingsgaas krijgen. De veiligheidsring om de motor af te zetten moet nog gemonteerd worden. De snelsluitingen op de sidepods moeten nog geplaatst worden. De centrale wielbouten moeten nog op de wielen gemonteerd worden. De achteruitkijkspiegels moeten nog gespoten, gedecald en geplaatst worden. Daarna moet ik nog een fotoshoot organiseren in het buitenlicht. En dan ben ik (denk ik toch) helemaal klaar! Dat gaat dit jaar dus nog wel lukken, tenzij er zich grote catastrofen zouden voordoen. ![]() ![]() ![]() ![]() Tot de volgende update! PS : een overzicht van alle foto's die in dit bouwverslag gebruikt werden kan je nog steeds hier vinden : ![]() Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 19:22. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|