![]() |
|
|
||||
|
||||
Prachtig!!
We wachten vol spanning op de volgende update ![]() Last edited by NetForce84; 25-02-2011 at 20:25. |
|
|||
|
|||
T'ja de volgende update...
Eigenlijk kijk ook ik daar naar uit? De volgende update zal waarschijnlijk gaan over het grondwerk (en hopelijk in een ver gevorderd stadium). Gisteren op de clubavond (KMK) nog een dozijn tips gekregen over hoe ik dit dien aan te pakken en welke wijzigingen er nog dienene te gebeuren aan het model zelf. De wagen dient hier en daar nog wa olieverf te ontvangen. Het dashbord en bijhorend stuur komen der nog in en de "racenumbers"worden gemaakt. Voor de ondergrond is het een ander verhaal... Eigenlijk is een ondergrondje een model op zich! Het meeste tijd gaat zitten in het vervaardigen van extra details. Meer hierover als het eenmaal zover is. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Hey Gert,
Dit is allemaal weer heel bijzonder aan het worden en zit er dan ook met open mond naar te kijken. ![]() Het interieur had ik al live gezien op de meeting en dat ziet er allemaal dik in orde uit. Zeer realistisch makker en de toevoeging van die blaadjes her en der, goe gevonden. ![]() De body had ik nog niet gezien, maar de foto's spreken al boekdelen. De met handgeschilderde letters zijn echt knap uitgevoerd en een must voor dit model. Decals zouden nooit dit effect geven. Dus knap. Ook het roest komt overal zeer realistisch tot zijn recht. Alleen, bij het bekijken van deze foto ... ![]() ... heb ik de indruk dat het roest op de voorbumper wat te fel oranje overkomt. Maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk. Ook de fusie van onderstel en body ziet er geslaagd uit, al moet ik zeggen dat op foto het interieur nogal in duisternis gehuld wordt, waardoor veel van het bijzondere werk aan het oog verloren gaat. Maar ook hier kan het weer aan de foto liggen, en ik hoop dat ook, dat het interieur in reallive mooi zichtbaar blijft. Dan rest er nog de ondergrond, ge moet er maar opkomen. Schitterend idee en zeer goed uitgevoerd makker. Gaat het model helemaal tot zijn recht laten komen. Ik kan dus besluiten dat het hier helemaal gaat goedkomen en dat ge er weer ingeslaagd zijt om me helemaal van m'n sokken te blazen met dit zeer originele project en vooral met de manier waarop het tot stand is gekomen. Ik kijk dan ook al helemaal uit naar het eindresultaat, dat nu heel dichtbij lijkt. CHAPEAU, Grts, Guido ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal bouwt men dat erin alvorens je chassis en carrosserie samenvoegt.
|
|||
|
|||
Guido,
Bedankt om even de tijd et nemen dit model eens stevig onder de "loepe" te nemen. De voorbumper (en achterbumper) gaan nog wijzigen van kleur (maar nie veel) eens er filters op zijn aangebracht. Het interieur is idd nogal donker uitgevallen... Jammer maar het zij zo ! Leuk blijft wel dat je in het model vanalles kan ontdekken bij een eerste ,tweede en zelfs een derde keer dat je het "bekijkt". en dat is toch de bedoeling éh. De ondergrond is volop in aanbouw ,meer hierover later. Nismo, het dashbord wordt nu pas voorzien puur om bouwtechnische redenen. Dat is den uitleg. Maar, Dé Pic voor vandaag; Heb net een kleine ingreep ondergaan... en bouwen zit der nie écht in de volgende dagen... ![]() Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Veel beterschap en dat je snel kan verder werken aan dit toch wel tof en prachtig project
![]() Last edited by NetForce84; 28-02-2011 at 19:35. |
|
|||
|
|||
Ik heb het toch nie kunnen laten hoor...
Nie écht gebouwd/geschilderd maar verder gedaan aan de setting van het grondwerk. Enkele stukjes op zen plaats zetten lukt al wél. Graag jullie "ongezouten mening" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Shoot ! Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Seg,
Effe "off topic",weet iemand waar ik deze dingen kan vast krijgen in ons Belgenlandje dan éh? http://www.detailmaster.com/Merchant...egory_Code=RGE Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
In ons belgenlandje weet ik het zo nog niet maar in Nederland vind je ze wel
http://www.toms.nl/searchresults?nob...s=1&zoekwoord=
|
|||
|
|||
Ik haalde ze uit Engeland voor 10 euro, helaas is dat bedrijfje ermee opgehouden.
Wel moet ik zeggen dat ik die Ross Gibson motoren weinig vind toevoegen. Het kost bijzonder veel, en op zich krijg je er niet zo heel veel voor terug. Beter is om wat research te doen en dan een kit kopen waar die bewuste motor in een goede detaillering inzit. Dan heb je ook nog wat reserve onderdelen gratis. |
|
|||
|
|||
Ik vind het een gave build tot dusver, ik vind dat je er knap in bent geslaagd om de wagen een verweerd en verbutst uiterlijk te geven, zonder dat het té wordt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
1/25 schaal, met per motor 2 of 3 uitvoeringen met blowers & nitro & stuff. Moet je toch een junkyard mee kunnen aankleden, niet? ![]() ![]() ![]() ![]() laat maar weten Wim |
|
|||
|
|||
Mocht Gert er geen interesse in hebben, dan heb ik er wel interesse voor
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|