![]() |
|
|
|||
|
|||
Niks halve punten...het gaat hem over het moment dat de rode vlag wordt gezwaaid, en dat was na 75% wedstrijd. In principe kan dat zelfs 1 meter of 1 seconde na 75% wedstrijd zijn. Dan twee volledig afgewerkte ronden terugtellen, en daar de stand bekijken bij het overschrijden van de finishlijn. Die telt. Is trouwens niet enkel in F een regel...Voor diegenen die nu een tweetal weken "congé" hebben : de FIA Bijbel telt zo'n 2200 pagina's + een 9-tal appendixkes...Jullie weten dus wat te doen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een bullshit. Fisichella wint niet, want de laatste 2 ronden worden niet meegeteld. Maar ze zijn wel gereden want ze zitten in de raceafstand. Het word wel eens tijd dat ze hunne bijbel een herzien ze ![]()
|
||||
|
||||
Hebben jullie die supporters gehoord toen Barrichello aan de leiding kwam ? Moest je daar tussen zitten, tzou serieus wat rillingen geven...
fantastisch braziliaans publiek anders: ![]() Mét gevoel voor humor ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Het reglement is echt wel duidelijk hoor : bij voortijdige finish wordt er gekeken naar het resultaat van 2 ronden ervoor. Anders had Senna trouwens in 1984 in Monaco ook de race gewonnen. Enig verschil met toen is dat er nu wél meer dan 75% van de race gereden is, dus volle punten. Dat er voor de stand 2 ronden ervoor gekeken wordt doet niets ter zake : op het moment van de rode vlag was er meer dan 75% gereden. Ik zie echt niet in wat daar niet klaar en duidelijk in is... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En mensen, nog eens iets:
McLaren voor de derde keer eh ! Ze kunnen bij McLaren nu al spreken over een geslaagd seizoen, want hun zege-aantal is ten opzichte van vorig seizoen verdriedubbeld ! En dan geeneens met de nieuwe wagen. Williams gaat zwaar uit de hoek moeten komen met de doorontwikkelingen van die FW25. Ferrari heeft nog het 'voordeel' (nadeel ?) om Bridgestones te hebben, maar Williams moet hier duidelijk onderdoen voor de zilverpijlen.
|
||||
|
||||
Ik denk idd ook dat we nu stilaan toch al mogen spreken over de "heropstanding" van McLaren...
|
|
||||
|
||||
Sorry he .... Maar je gaat me niet lopen vertellen dat je als kijker thuis direct begrepen had dat Raikonnen gewonnen was ...
- Geen enkele commentator kondigde dit aan ... - zelfs de mecano's van McLaren vielen uit de lucht toen de Raikonnen overwacht op het hoogste schavotje plaatsnam Ik wil best aannemen dat je achteraf wel kan vaststellen dat er zo een regel bestaat ... Maar is dit de bedoeling van een reglement ...Zo ondoorzichtig (2200 blz ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En geen enkele commentator kondigde dit aan : dit was PRECIES wat Thierry Tassin deed toen ik het aan telefoon tegen Fordje zei. Ik mag doodvallen als dit niet waar is. |
|
|||
|
|||
Mannekes...Mannekes...waarom plots al die discussie over een regel die dus al eeuwenoud is ? Bewijst gewoon nogmaals hoeveel mensen zich met de F1 "vergroeid" voelen, maar eigenlijk niet de moeite doen om de kern van de zaak (het reglement dus) te leren kennen. Nooit hoorde ik jullie hierover iets zeggen, maar nu...hola, nu gaan jullie het reglement eens maken.
Ik geef jullie één goede raad : zorg ervoor dat jullie zelf kennis hebben van en over het reglement. Nadat jullie dit kennen, en indien jullie dit niet goed zouden vinden, dan hebben jullie ook nog steeds de mogelijkheid om te gaan solliciteren voor een plaatsje in de FIA Top ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|