![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De bestickering van deze wagen vind ik overigens wel een strakke actie. Met deze wagen gaan ze de 24 uur van Zolder promoten tijdens de 24 uur van Spa. Dat is net zoiets als dat de ene voetbalclub een reclamepaneel ophangt bij zijn grootste tegenstander met de boodschap: "Bij ons is het veel leuker" ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Vorig jaar maakte men tijdens de 24 uur toch ook reclame voor de F1 In Spa.
En het niveau 24 uur Spa en Zolder is toch groot, dus reclame voor Zolder mag en moet eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
sorry het moest zo zijn het niveau 24 uur Spa, Zolder is toch groot.
|
|
|||
|
|||
niveauverschil
|
|
|||
|
|||
Quote:
Er zit ook een edit knop [/off-topic] |
|
||||
|
||||
Zie ik dat nu goed op de nieuwe entry list voor de 24h, slechts 38 wagens???
|
|
||||
|
||||
ja, 38 wagens aan de start
de kwaliteit is er, maar niet de kwantiteit.
|
||||
|
||||
laagste aantal ooit voor de GT 24 uren. in 2001 waren het er nog 39.
|
||||
|
||||
www.auto-sport.nu heeft een overeenkomst afgesloten met een bedrijf om de 24u van Spa op LIVE STREAM te bekijken op de site, dus de race kunnen jullie LIVE mee kijken op www.auto-sport.nu
|
|
||||
|
||||
![]()
maar geen enkele 360 modena
![]() ![]() Last edited by vince; 25-07-2005 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach ik zou zeggen kom af en toe even langs ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De afwezigen hebben ongelijk zou ik zeggen. Begrijp niet waarom een wagen als de Mosler e.a. niet present geven in Spa...
|
|