![]() |
|
|
||||
|
||||
In Hasselt kunt ge gratis rijden
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Me niet verkeerd begrijpen hé jongens.
Ik veronderstel enkel dat het inschrijfgeld een stuk goedkoper zou moeten zijn.( minder uren - geen box ) De kostprijs voor het racen zelf gaat automatisch een pak de hoogte in als je minder race-uren ter beschikking krijgt, zelfs al gaat het inschrijfgeld evenredig naar beneden. Het niet kunnen gebruiken van een deftige box zou ook voor de weinigen die een sponsor kunnen overtuigen om in de "Belcar Endurance" te investeren een probleem kunnen zijn. Ik vrees dat die mensen liever voor hun centen in een box worden ontvangen dan elders .Zelfs indien het betekend dat ze moeten tevreden zijn met een sticker op de binnenkant van de helm van "Koen Vautels". |
|
||||
|
||||
Gisteren op het VAS-feestje ook nie veel wijzer geworden. Nog altijd niet gekend waar/wat we dit jaar zullen doen...
|
||||
|
||||
Vast inschrijven als ge niet weet of ge met 5 in uw klasse gaat zijn vind ik 'n risico . Als er maar meer dan 5 in totaal zijn... . Alternatief van Btcs is anderzijds niet meer interessant nu Dunlop verplicht is : ge zult maar zoals wij stock van de concurrent hebben liggen...
|
|
||||
|
||||
Het zou niet meer verplicht dunlop zijn in BTCS.
|
|
|||
|
|||
Vrijdag naar Duindistel geweest voor de jaarlijkse keuring + licentie aanvraag.
Reglementen voor BEC zouden beschikbaar zijn vanaf 20 februari ![]() Uit het verslag van de werkgroep dd 26/01 kan ik al volgende zaken afleiden: Wedstrijden op zaterdag Max 100 dba wedstrijden van 120 tot 150 min Tanken aan de pomp (leid ik hieruit af dat we het inderdaad zonder box moeten stellen?) Kans dat wij deelnemen is klein,150 min (met 2 piloten) is geen endurance. |
|
||||
|
||||
Dat tanken aan de pomp vind ik wel interessant, wat als je met 1 tank toekomt ? Is er een verplichte tankstop ?
Op de site staat de kalender wel al met de raceduur erbij . Race 1 Spa 2u05min, race 2 Zolder 2u30, race3 Zolder (donderdag) 2u05min, race 4 Lausitz 2u05min, Race 5 & race 6 Zolder 2u30min, race 7 10u Rpn-Zolder . Vooral slechts 2u wedstrijd om naar Oost-Duitsland te rijden en op donderdag slechts 2u is 'n tegenvaller . Sprinters mogen ook 2x naar Spa...ikke jaloers . |
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat de meesten hun wedstrijd gaan opsplitsen in twee gelijke delen.
Hou er rekening mee dat met een beetje tegenslag je wagen 10 extra ronden op de piste dient te blijven wegens geen plaats aan de pomp. Dit wordt bijbetalen voor ene en terugbetalen voor de andere piloot. P.S.:Tenzij er natuurlijk maar 10 deelnemers zijn. |
|
|||
|
|||
en ook weer 30% meer betalen aan de pomp op circuit voor een liter benzine in plaats van de wettelijke maximumprijs...
|
|
|||
|
|||
Wat met piloten die hun benzine krijgen in sponsoring.
Kom ik dan mijn 1000 liter in de put van Zolder kappen? Teams die sponsoring krijgen van ELF, TOTAL, gaan er mee lachen. Benzinebakje goed voldoen en zorgen dat je weinig verbruikt is dus de boodschap. |
|
||||
|
||||
tanken aan de pomp is tijdens de race, je vult hem zelf voor de trainingen en de start.dus zo groot is dat probleem toch niet
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
en waarom niet ? ![]()
|
|||
|
|||
Terug van weg geweest...
Beste (ex) Tc'ers
Ik heb dit forum een 2 tal maanden moeten missen wegens verhuis naar zuid-Frankrijk. komt er nog bij dat ik ellendig lang op een internet verbinding heb moeten wachten met Adsl lijn... Het mooiste moet nu nog komen, ik moet nu gaan zorgen voor een Franse licentie (kan geen Belgische bekomen wegens geen adres in Belgie meer) Ik lees nu dat er nog vele onduidelijkheden zijn over tijdsduur van races enz... dus ik heb nog niet veel gemist in deze wachttijd. Indien (endurance) wedstrijden van 1u30 à 2 u kan ik mits het vinden van een 2 de piloot opteren voor dit kampioenschap.... zoniet wordt ik Sprinter. ex: GM RACING en vanaf nu PANIC RACING (naar een idee van m'n teamchef Patrick) Groeten Luc Panic Racing |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|