![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
2 jaar terug waren er van die lovende berichten over de bezoekersaantallen van de 12 uur BTCS. Een getal van 25.000 kwam toen voorbij. Als ik de "drukte" van toen op bepaalde plekken vergelijk met de leegte op diezelfde plekken afgelopen zondag dan lijkt me die 30.000 wel erg rooskleurig.
Tenzij de kijkplekken van een LMS-fan anders zijn dan van een BTCS-liefhebber ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
30.000 is ook naar mijn mening ruim geteld. Al vind ik toch dat er behoorlijk wat volk was. Zo was er zaterdagmorgen in de buurt van parking Ster, zoals gewoonlijk tijdens de 1000 km, een geïmproviseerde camping. De bewoners waren een deel Zweden en Duitsers.
Dat is wat me elk jaar opvalt : het grote aantal buitenlandse bezoekers. Je hoort er namelijk meer Engels en Duits dan Frans en Nederlands. En wat de kijplekken betreft : LMS-fans houden toch wel degelijk van Blanchimont. In het bosje links van de piste in Blanchimont is het tijdens de 1000 km lekker druk. C U |
|
||||
|
||||
Video LMS Spa-Francorchamps
Hello,
here is my Video to download from LMS Spa 06. http://turboshare.de/v/767736/LMSSpaMai06.wmv.html It was a great day. I love Spa-Francorchamps ! Greetings, Bernd |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|