![]() |
|
|
||||
|
||||
Mooie remonte van 2de AM!
Nu toch héél mooi 3de GT1 En de Lambo en Saleen rijden nog mee!! Acemco Saleen trouwens nog tamelijk dicht bij de andere GT1's |
|
||||
|
||||
Larbre Ferrari 550 out
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als één van de drie leidende LMP1's nog wat meemaakt, staat er nog een GT1 op het podium
![]() Er rijdens trouwens nog steeds 7 LMP2's rond ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Denk gewoon dat ofwel de Larbre 550 niet goed genoeg is afgesteld ofwel dat hij te weinig vermogen heeft tegenover de Menx want hij kreeg er maar geen mooie ronde uit... EDIT: Menx ligt er precies ook uit met hun 550??? Staan alvast niet meer in live timing...? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Willen forceren van doen en kunnen van de wagen miss?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Yoong had een ongeval gehad met de dome kreeg ik net te horen
![]() De pescarolo al op 4 ronden. Er zal volgens mij geen verandering meer komen. De eerste audi heeft 4 stops minder dan de pescarolo. Last edited by senna's kingdom; 18-06-2006 at 12:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja de ACEMCO Saleen en de JLOC Lambo blijven verbazen ![]() Saleen probeert nog steeds ritme van de overige GT1's te volgen Mooi werk van ACEMCO, maar jammer genoeg niet zo goed om podium te halen |
|
||||
|
||||
de corvette 64 zou deze nacht een aanrijding gehad hebben met een lmp waardoor hij een ronde verloor naast de baan.. anders zatten ze nu waarschijnlijk heel kort opeen.. maar de race is nog niet gedaan.
|
|
||||
|
||||
Paake meldt dat er weer regen in aantocht is!
|
||||
|
||||
Kan nog spanning brengen dan.
Maar op dit moment merk ik nog niets. |
|
||||
|
||||
Officiele opgave voor creation judd n9 door panne.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Door een lange pit van de #63 corvette is de Saleen plaatsje opgeschoven!
Terug probs voor die #63 ??? Last edited by Viper GTS-R***; 18-06-2006 at 13:56. |
|
||||
|
||||
Aston Martin 009 is in de garage binnengerold!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|