![]() |
|
|
|||
|
|||
waar en om hoe laat is de afspraak???????????
graag snel antwoord want ik vertrek maandag op vakantie en ko; vanaf daar naar de meeting |
|
||||
|
||||
Lees de msg van airco hé jom.
11hr samenkomen, iets drinken smiddags eten, tegen 14:00 - 14:30 nor de kartingbaan => 2 sessies rijden en dan in een of ander caféke napraten hé
|
|||
|
|||
jama da was vorige keer zo schrift em dus kweeni da et ok dees meeting is he
dus in berchem? PS: zijn er mannen die van de kust komen? |
|
||||
|
||||
tsjolder komt ook van de vlaanders denk ik.....
|
||||
|
||||
zo dicht ligt waregem nu ook weer nie bij de zee ze
![]() |
|
|||
|
|||
Zeg eens iets anders:
Neemt er iemand zijn lief mee, Of is dat zo enkel voor de mensen vant forum???? Nooll |
|
||||
|
||||
pika (mijn vriendin dus (voor de onwetenden)) zal er niet bij zijn, omdat die dan al in Oostende een jeugdkamp aan het voorbereiden is!!
Ge moogt uw vriendin meebrengen voor mij part, zolang dat ze der niet na 10 minuten met een bef zit omdat het haar niet interesseert!!! airco
|
||||
|
||||
Met een bef zitten ? Wat is dat nu weeral ? Zal wel niks met het werkwoord te maken hebben zeker ?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
OP CD ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah ja, snappie snappie.
![]() De mensen moeten maar duidelijke taal gebruiken ook hé, want ik weet nog altijd niet wat dat betekent.
|
||||
|
||||
Kan misschien efkes iemand samenvatten? Was het nu de 21ste of 22ste en welk uur? Want mijne PC wilt mij de vorige berichten niet laten lezen!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
yoooooooooooooooooooooooooooooooo
ik denk ni of ik kom ze mannen ben in vakantie en tis ier goe, ik zal nog zien maar zet mij maar bij twijfelgeval |
|
|||
|
|||
allee gast, komt toch eens, kweet ni of ik mij dan ga amuseren ze als gijder ni bent!!!
![]() ![]() Nooll |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|