![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ronde 54: 1. Fischella 2. Raikonnen Race afgevlagd, fisi gewonnen. maar nee, men neemt de uitslag van 2 ronden terug Ronde 52: 1. Raikonnen 2. Fisichella Dus vind ik het maar logisch dat ze ronde 53 en 54 gewoon laten vervallen...
|
||||
|
||||
Quote:
* Weersomstandigheden zitten mee * Barrichello die uitvalt + de rest die concurrentie kan bieden die ook uit de race verdwijnt * geluk dat de monstercrash gebeurt in ronde 57 (?) en geen 2 ronde later of ze winnen niet Je gaat me niet horen vertellen dat ze geen goeie prestatie leveren he .... Maar alle omstandigheden zitten mee ... Daar waar de factor geluk bij de concurrentie plots verdwenen is
|
||||
|
||||
Succes en geluk gaan idd dikwijls samen hand in hand.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen kijken naar een koers voor de ontspanning, niets meer, niets minder ... Een regelboek vanbuiten leren hoort daar helaas niet bij ...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geef grif toe dat ik deze situatie iets beter kon inschatten omdat ik me in 1984 (Monaco - Senna) identiek dezelfde vragen stelde en de FIA dezelfde antwoorden gaf. Ik wist dus wel waar me aan te verwachten, net zoals jullie het nu ook niet meer zullen vergeten... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
LOL dit is dus beste grap sinds jaren...Je bent dus fan van iets dat je niet kent...dit gaat hem gewoon over enkele grondregels van de hedendaagse autosport en je gaat dus toegeven dat je die niet kent...Komaan hé...blijf efkes serieus |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Eum, ik kende die regel ook niet...en ik kan me best F1fan noemen ?
Trouwens, de laatste race die rood afgevlagd werd moet dateren van Canada 97 toen Panis hard in de bandenstapel ging ? Dat gebeurt nu eenmaal weinig...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Allee ge hebt dan toch ook nog gelijk
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Binnen 30" na de rode vlag hong ik bij Sennake aan de telefoon. Eerst effe lulle over Alonso en dan direct van Sennake gehoord dat Fisico normaal niet zou winnen.... Hij wist dat dus onmiddellijk hoor. Hij heeft mij ook op het goede spoor gezet, vandaar diene verwijzing helemaal vooraan in deze tread |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar heb je Eddy Jordan gezien? Die heeft effe heel duidelijk 2 vingertjes een rondje laten draaien. Dus die wist het ook hé ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|