De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-04-2002, 11:04
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Peter Baert over zichzelf

Euh Porsche, bedankt voor de lof. Maar ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat niet iedereen jouw mening deelde.
Er waren er ook die ons stomme, blinde idioten vonden, die er niks van afweten.

Toen ik met de F1 begon, zei toenmalig sportchef Dirk Abrams me: "Baert, ge gaat u doodverschieten. Commentaar geven bij F1 is zeer moeilijk. Soms 3 uur aan een stuk supergeconcentreerd kijken, analyseren, commentaar geven, samenvatten en het graag ook nog een beetje leuk houden."
En ik heb Dirk gelijk moeten geven. Meestal was ik na een GP moe, vooral mentaal, bijna zonder stem.

Ik bedoel maar. F1 is bijzonder moeilijk. Je mag geen moment het scherm uit het oog verliezen. Maar soms moet je snel iets checken in je docu of je krijgt een mededeling van de regie dat ik de reklame niet mag vergeten of je laat je pen vallen. Details die er vaak voor zorgen dat je een beeld mist, dat je een incident net niet hebt gezien, ... Dan zie je enkele minuten later iets gebeuren waarvan je de oorzaak niet kent, want je had toen net even niet op het scherm gekeken. Voor de mensen thuis ben je dan een echte steenezel natuurlijk.
"Hoe kan da nu! Is diejen Baert blind of wa! Die kent er nu eens niks van. Een klein kind heeft het gezien en hij nie. Weg met Kanaal 2!"

Ik heb bijzonder veel bewondering voor de gasten van Canal+. Begin maar es op vrijdag met de eerste vrije training, waarin niks te beleven valt en waarin je niks kunt vastknopen aan de tijden. Wie rijdt licht, wie rijdt zwaar? Dan de tweede vrije training, dan de vrije trainingen op zaterdag, enzovoort.
Op het moment dat de race begint hebben die mannen natuurlijk al 5 keer hetzelfde verteld. Wat moet je blijven verzinnen?

Daarom, vooraleer we iemand afschieten, gewoon ermee rekening houden dat F1 verslaan zeer moeilijk is. Abrams vond het stukken moeilijker dan voetbal verslaan. En hij kon het weten, want hij deed het allebei.

bron: forum kanaal2

Last edited by Bart.Vandecavey; 29-10-2002 at 10:45.
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 11:07
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

over autosport (het blad)

Ik heb van jongsaf geleerd dat de Bijbel belangrijk is.

In de loop der jaren is de Bijbel niet meer testament-achtig, maar heeft Hij de vorm aangenomen van een Brits weekblad dat Autosport heet.

Autosport is de bijbel, de bron, ...

dixit nog altijd Peter Baert
Old 08-04-2002, 11:19
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Autosport is idd de BIJBEL ! ! ! ik kijk dagelijks op die site !

spijtig dat ie zo moeilijk te krijgen is in Belgie
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 18:25
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Ik ken 3 winkels in Mechelen die Autosport verkopen.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 18:57
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Waar op de veemarkt zeker ?
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 19:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

effe de hollander uithangen. Neem in godsnaam een abonnement op dat blad.Voor de volgende twee redenen:

-Geld, 350 gulden op jaarbasis, losse nummers kosten al gauw 550 gulden op jaarbasis.

-Vlugger in huis, normaal gesproken op vrijdag in huis. In de winkel pas na het weekend....meestal dinsdag/woensdag

Zelf al bijna 8 jaar lid!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 21:34
Werner333's Avatar
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Waar op de veemarkt zeker ?
Dat maakt dan 4

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 21:47
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Bart VDC.

Dank voor het reproduceren van een deel van het Pitstop-forum.

Wat ik me nu afvraag?
En dan?

En het accentueren van bepaalde woorden was helemaal arbitrair?

Context is vaak belangrijk bij dingen, weet je?

Bedankt voor de reklame?
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Peter,

ik ga ervan uit dat je niet een "inpersonator" bent en de echte Peter Baert dus repliek geeft op wat hier over jou gezegd is.
Eerst en vooral zijn we uiteraard vereerd dat je hier te gast bent. Ik zou dan ook zeggen : welkom.
Verder droom ik er al enkele jaren van om eens een persoonlijk onderhoud te hebben met jou, want via een forum communiceren is toch niet direct de meest handige manier van ideeën uitwisselen. Er zijn een aantal dingen die ik je al lang eens zou willen vertellen/vragen/uitleggen. Ik heb zeer veel begrip voor je argumenten, en ik denk dat het zeer interessant zou zijn dat je ze eens nader toelicht bij een soort van Paddock interview, dat we hier dan ook integraal zouden posten. Mag ik zo vrij zijn om je te vragen of je zoiets zou zien zitten? Ik denk dat deze handelwijze de beste zou zijn om een boel misverstanden en clichés uit de wereld te helpen, en klare wijn te schenken. Ik ben als ouderdomsdeken vragende partij. Neem je de uitnodiging aan?
Je kan me hier antwoorden, op mijn email adres guygol@skynet.be of op mijn GSM 0496/985541.
Tot gauw, hoop ik?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:06
Werner333's Avatar
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Peter Baert
Bart VDC.

Dank voor het reproduceren van een deel van het Pitstop-forum.

Wat ik me nu afvraag?
En dan?

En het accentueren van bepaalde woorden was helemaal arbitrair?

Context is vaak belangrijk bij dingen, weet je?

Bedankt voor de reklame?
Peter,

Ik denk dat Bart zijn post als verdediging bedoeld was en niet als aanval op jouw persoon.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:11
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Beste Guy,

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik liever niet op je uitnodiging inga.

Je zei het eigenlijk zelf al. Er zijn hier nogal wat vooroordelen, misverstanden en clichés.
Wat ik ook vertel, het zal er niks aan veranderen.

Op het forum van Pitstop ga ik graag in op vragen en kritiek van kijkers, autosportliefhebbers.
Want, after all, dat zijn we toch, autosportliefhebbers.

Misschien kan de administrator van depaddock hier telkens copy-pasten wat er daar over mij verschijnt.
Bart VDC lijkt me de geknipte figuur, hij heeft in ieder geval een goeie bold-toets ter accentuering van belangrijke passages.

Vriendelijke groeten en tot op het forum van www.pitstop.tv
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:17
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Voor het persoonlijke gsm nummer van Peter mogen jullie me steeds bellen, heb dat nog hier zitten maar we nodigen hem beter eens uit denk ik dan massaal te gaan bellen.
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:21
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
kzou zeggen Peter ga ook is langs op het forum van www.sport24.be op het belcar en het autosportforum staan er toch ook wel een paar threrads over pitstop.

Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Peter Baert
Je zei het eigenlijk zelf al. Er zijn hier nogal wat vooroordelen, misverstanden en clichés.
Wat ik ook vertel, het zal er niks aan veranderen.
Beste Peter,

daar ben ik niet van overtuigd. Ik kan je verzekeren dat ik de beste bedoelingen heb en dat mijn enige betrachting bestaat in het rechtzetten van de misverstanden en het verduidelijken van de scheefgetrokken situaties. En ik geef je mijn woord dat ik het interview niet laat ontaarden in een babylonische spraakverwarring of een tirade aan jouw adres. Als dat mijn bedoeling zou zijn, kon ik evengoed hier olie op het vuur gooien en we zouden weer vertrokken zijn. Maar het is natuurlijk je volste recht om niet op mijn uitnodiging in te gaan. Alle begrip daarvoor. Ik vrees echter dat je iedereen van De Paddock over dezelfde kam scheert en dat je denkt dat iedereen hier er als de kippen bij is om je belachelijk te proberen maken waar mogelijk.
Niets is minder waar. Daarom durf ik het aan om er toch nog eens aan te dringen dat je de uitnodiging eens herbekijkt. Ik denk dat we er alleen maar beter van kunnen worden. Ik wil je naam zuiveren met de correcte en to-the-point argumenten. Ik vraag je trouwens niet om stande pede toe te happen, maar gooi gewoon mijn email-adres en telefoonnummer niet weg. Als je het later op het jaar eens ziet zitten bel je me maar op. Ik zal er zijn.

Vriendelijke groeten,

Guy Golsteyn.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 22:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
hij kan ook altijd naar ons toe komen op Zolder of Francorchamps.We zijn erg herkenbaar aan onze paddock T-shirts.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules