De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 23-10-2004, 18:59
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
GP Brazilië 2004

De kwalificatie is net gereden.

Barrichello ging zoals te verwachten voluit en pakte de pole.
Wel knap om te zien dat de eerste vijf wagens telkens van een verschillend team komen:

1: Barrichello
2: Montoya
3: Raikkonen
4: Massa
5: Button

Schumacher slechts de achtste tijd en hij verliest dan nog eens 10 plaatsen omdat hij na zijn zware crash van vanmorgen zijn motor heeft laten vervangen.

Ondanks dat Barrichello de pole heeft, kan het best een interessante race worden morgen denk ik. Wel jammer dat Canvas weer niet live uitzendt.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #2  
Old 23-10-2004, 19:10
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2004
Location: Atom City
Posts: 181
Re: GP Brazilië 2004

Quote:
Originally posted by The Interceptor
De kwalificatie is net gereden.
Twee Brazilianen in de top 5

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Wel jammer dat Canvas weer niet live uitzendt
Dank onze zuiderburen voor La Deux
__________________
Vorsprung durch Technik
Reply With Quote
  #3  
Old 23-10-2004, 19:41
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: España
Posts: 286
Re: Re: GP Brazilië 2004

Quote:
Originally posted by Netforce_1
Twee Brazilianen in de top 5


Dank onze zuiderburen voor La Deux
Zo zie je maar waar de echte zitten hé. voor La Deux ook van mij.
Reply With Quote
  #4  
Old 23-10-2004, 19:53
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
Ik zie al heel het jaar naar ladeux, omda ik die achterlijke zeikerds van canvas ni kan uitstaan. Vooral sammy "nu gaan we t nog beter zien" neirinck
Reply With Quote
  #5  
Old 23-10-2004, 20:32
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2004
Location: Atom City
Posts: 181
Ik kijk afwisselend naar La Deux en Canvas.
Zeker de VRT als Marc Goossens co-commentator is en
liefst niet als Jeffrey constant "in de ankers gaat".

Maar ik zal wel niet objectief zijn zeker
__________________
Vorsprung durch Technik
Reply With Quote
  #6  
Old 23-10-2004, 23:54
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
moet nu elke thread in het F1 forum een thread "Canvas zeiken" zijn ?

Vind je La Deux beter ==> geen probleem ... kijk La Deux .... maar mekker niet over Canvas
Vind je Canvas beter ==> ook prima

Het is behoorlijk triestig om vast te stellen dat in een F1-forum maar 1 gebruiker er in slaagt om iets zinnig over de F1 te vertellen ....
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 24-10-2004, 00:18
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
maar er mag toch gezegd worden da canvas slecht bezig is?
Reply With Quote
  #8  
Old 24-10-2004, 00:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by student
maar er mag toch gezegd worden da canvas slecht bezig is?
Beste Student,

Tuurlijk mag dat gezegd worden maar het is een onderwerp wat reeds meerdere malen aan bod is geweest (check de oudere threads eens op De Paddock). Zelden tot nooit werd er op een gefundeerde manier over gepraat. Discussies die geleid werden door emoties en frustraties maar nooit op feiten. Heb in al die tijd nog nooit gelezen dat iemand de poging ondernam om in contact te komen met de VRT. Het kon weleens zo zijn dat het beleid dat Eric Dupain en collega's uitstippelen m.b.t. de F1 het hoogst haalbare is binnen de VRT-regionen.

Trouwens als mij iets niet bevalt op TV zap ik vrolijk door
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 24-10-2004, 01:07
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by student
maar er mag toch gezegd worden da canvas slecht bezig is?
natuurlijk mag dat eens gezegd worden. 1 keer, 2 keer, misschien zelfs 3 keer. maar het duurt nu al 3 seizoenen dat voor en na élke GP op CANVAS gevit wordt...

trouwens, ten tijde van Ka2 werd er ook over de commentaar geklaagd, ik herinner mij zelfs nog, na de aankondiging dat de F1 naar VRT ging, dat er mensen opgelucht waren dat er waarschijnlijk wél goede commentaar zou komen. het kan verkeren.


feit is, dat elke commentator zijn best doet met de middelen dat hij heeft, en dat contracten voor elke zender verschillend zijn, wat beperkingen oplevert voor sommigen...
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 24-10-2004, 11:34
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372


Er zijn op grote internationale forums ook dergelijke "zeik-op-commentator"-topics te vinden.

Het valt op dat er blijkbaar op deze aardbol geen enkele, maar dan ook geen enkele F1-commentator te vinden is die voldoet. Geen enkele, zelfs de -bij ons- alom geprezen Murray Walker wordt met de grond gelijk gemaakt en blijkt een "blinde nul" te zijn.

In mijn tijd ging het zelfs zo ver dat een of andere jonge kerel een brief stuurde naar de FOM van Ecclestone om te klagen over het feit dat die commentator van KANAALTWEE barslecht, een grandioze mislukkeling was. FOM stuurde ons de betrokken brief op, met het adres van de jongeman.

Ik nam contact met de jongeman en ik kreeg zijn mama aan de lijn. Het bleek dus echt wel een jongeman te zijn, laten we zeggen dat het om een puber ging. Ik legde uit wat er aan de hand was. En toen begon de mama zich in duizend bochten te wringen om zich te excuseren. Want het bleek dat zoonlief een verwoede McLaren-supporter was en dan vooral nog een fan van Coulthard. Zijn mama vertrouwde me toe dat het zoontje telkens woest werd, als ik de naam Michael Schumacher durfde uitspreken. De brief werd verstuurd in 2001, in het tweede jaar dat Ferrari domineerde. Nogal wiedes dat we het nu en dan over Schumacher hadden.

De VRT-bashers lopen hoog op met de RTBF, terwijl in Wallonië Vigneron en Tassin de volle lading krijgen. In Engeland wordt gespuwd op James Allen van ITV. De Duitsers kotsen van Wasser en Danner. Enzovoort enzovoort ...

Maar ... het gaat telkens om een fanatieke minderheid, die dag in dag uit met F1 bezig is en elke website afschuimt, elke boekske koopt ... Die minderheid uit zich graag op forums. De zwijgende meerderheid, de brede autosportliefhebber, is er wel tevreden over en zwijgt.

Als we ons enkel op die fanatieke minderheid zouden richten, dan mogen we de boeken sluiten. Want die minderheid is echt te klein.

En met fanatiek bedoel ik, fanatieke supporter van deze of gene rijder/team. Elke commentator, die dan net niet deze of gene rijder/team vernoemt, is een "blinde nul", "kent er niks van", "is een schande voor de sport" ...

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #11  
Old 24-10-2004, 18:43
racefreak's Avatar
racefreak racefreak is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 32
inderdaad maar ook niemand is perfect en als je iemand vind dat volledig perfect is krijgt ge een beloning
greetz
Reply With Quote
  #12  
Old 24-10-2004, 19:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Allé vooruit, Bas Leinders die de commentaren doet op La Deux... Z'n Frans is nog zo slecht niet moet ik bekennen!

Ben toch blij dat ik de race alsnog live kan meepikken...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #13  
Old 24-10-2004, 21:42
Wimanna's Avatar
Wimanna Wimanna is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 204
Super voor JPM om zo het seizoen te eindigen

Maar wat met Ferrari? Grote fout om MS eerst binnen te roepen niet? Rubens zat plotsklaps op 15" van Kimi en JPM
__________________
http://www.tomvanloon.com | BMB Inters MX2
http://www.stevenvandun.com | BMB Nationalen MX1
Reply With Quote
  #14  
Old 24-10-2004, 22:09
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
laatste race van jpm bij Williams. En ze dan nog winnen ook, best wel sjiek gedaan
__________________
greetz
Reply With Quote
  #15  
Old 24-10-2004, 23:10
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Ja, best een knappe race om het seizoen mee af te sluiten. Zowat iedereen verkeerde bandenkeuze bij de start
Voor Jenson was het seizoen al wel heel rap gedaan, maar als ge goed gekeken had, zag ge op de startgrid (net voor het startsignaal) al dat zijn BAR aardig aan het roken was, met enkele ronden later het gekende gevolg

Dat Barrichello later moest pitten is inderdaad wel foute keuze geweest, zelfs in Brazilië krijgt die Schumi een voorkeursbehandeling. Verder echt wel knap gereden hoor van zowel Montoya als Raikkonen. 't Was anders wel ff heel spannend tussen die twee, toen ze zij aan zij de pitlane buitenreden Toen ging Motoya er wel heel vlotjes voorbij vond ik, achteraf gebleken stond hij ook wat lichter als Kimi.
En voor Jaguar een maar een einde in primeur anders met die aanrijding tussen Klien en Webber. Ik durf niet echt iemand de fout geven hier. Webber was misschien iets te optimistisch, maar Klien moet zeker beter in zijn spiegels kijken.

Ik hoop dat deze race een voorbode mag zijn op volgend seizoen: verschillende teams die strijden om de overwinning, en Ferrari dat moeite heeft om het gat te dichten

Is het voor de rest bij jullie ook opgevallen dat JPM met een nieuw helmdesign rondreed? 't Is niet zo opvallend veranderd wegens dezelfde kleuren, maar vanuit de cockpit-view was duidelijk te zien dat er iets veranderd was. Ik vind de nieuwe nog zo slecht niet precies, maar misschien is het zoals bij de vorige race in Brazilië, toen reed hij ook met een nieuwe helm rond, die ontwerpen was via één of andere wedstrijd.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..

Last edited by The Interceptor; 24-10-2004 at 23:14.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.