De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 14-09-2010, 00:46
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Enkele concurrenten in de wedstrijd, en niet van de minsten;

Het goud in de categorie "burgervoertuigen" ging naar deze 2 modellen;







En een overzicht van de wedstrijdtafel welke voorzien was voor de auto's en moto's.





En dan staan ze er allemaal nog niet op.
Missie geslaagd voor de mannen van KMK, misschiens naar volgend jaar de rally- en race-wagens apart houden.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	KMK  223.jpg
Views:	1510
Size:	58.8 KB
ID:	19319   Click image for larger version

Name:	KMK  224.jpg
Views:	1473
Size:	47.6 KB
ID:	19320   Click image for larger version

Name:	KMK  225.jpg
Views:	1495
Size:	62.9 KB
ID:	19321   Click image for larger version

Name:	KMK  230.jpg
Views:	1785
Size:	83.8 KB
ID:	19322   Click image for larger version

Name:	KMK  231.jpg
Views:	251
Size:	84.6 KB
ID:	19323  

__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 14-09-2010 at 00:47.
Reply With Quote
  #32  
Old 14-09-2010, 00:59
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
En nog een reeks om af te sluiten.

Mooi diorama op 1/43;



Als ik me niet vergis, is dit de winnaar in de categorie "Diorama's"



Mooi



Ook een prachtig staaltje modelbouw;



Landing op het water;



Wel heren, dit was het voor KMK editie 2010. Wat mij betreft, zéér geslaagd, we hadden een mooie standplaats, er was veel volk, dus wat wil ne mens nog meer. Hopelijk hebben jullie genoten van mijn foto-verslag. Het is met plezier gedaan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	KMK  232.jpg
Views:	1511
Size:	64.3 KB
ID:	19324   Click image for larger version

Name:	KMK  235.jpg
Views:	1515
Size:	66.8 KB
ID:	19325   Click image for larger version

Name:	KMK  236.jpg
Views:	1453
Size:	58.5 KB
ID:	19326   Click image for larger version

Name:	KMK  237.jpg
Views:	2433
Size:	68.2 KB
ID:	19327   Click image for larger version

Name:	KMK  239.jpg
Views:	1466
Size:	85.8 KB
ID:	19328  

__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #33  
Old 14-09-2010, 01:11
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Ik wil het nog even over de wedstrijd hebben, deze was voor de Paddock uitermate positief, bijna iedereen viel in de prijzen. Als ik me niet vergis is dit het resultaat:
-Sennake 6x
-TvD 2x
-Loixrallyfan 2x
-Doc 2x
-Erik Olijnsma 1x
-Nismo Jr 1x

Alleen ondergetekende viel buiten de prijzen, iets wat ik ook enigszins had verwacht gezien de concurrentie. Deelnemen is immers ook belangrijk.

Ik wil dan ook een oproep doen aan alle winnaars om hier alsnog hun winnend model(len) te showen, waarvoor dank.

Bij deze dan hier het model waarmee Nismo Jr goud behaalde in zijn laatste deelname aan de Junior-klasse;

Zijn schoolproject-roadster;




Allé, hij is dan toch niet voor niks naar school aan het gaan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	KMK  243.jpg
Views:	1435
Size:	55.2 KB
ID:	19329  
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 14-09-2010 at 01:14.
Reply With Quote
  #34  
Old 14-09-2010, 06:39
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Ik wil dan ook een oproep doen aan alle winnaars om hier alsnog hun winnend model(len) te showen, waarvoor dank.
Ok, dan zullen we eens gevolg geven aan die oproep zie

Ik schreef deze keer 6 modellen in, en behaalde er 6 medailles mee. Maar natuurlijk niet allemaal gouden plakken.

Ik behaalde namelijk 2 bronzen medailles:

Met de Porsche 911 SCRS:



En met de Ensign:



Dan behaalde ik er ook 2 zilveren:

Met de Ferrari 250 GT SWB (deze had dixit Gert goud kunnen behalen als hij afgestoft zou geweest zijn )



En met de Matra:



En dan was er ook nog 2 maal goud:

Met de Wolf-Williams FW05 van de Jacky (een verrassing voor mij om met een 1/43 modelletje weerwerk te kunnen bieden tegen de 1/20 concurrentie):



En met de Honda MT5 'brommer' (deed me erg veel plezier):



Wie volgt?
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #35  
Old 14-09-2010, 10:47
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Mooi verslag !
In ieder geval wens ik eenieder te bedanken voor zijn medewerking aan de KMK-wedstrijd.
Het lijkt me een goede aanzet om volgend jaar (nog) beter te doen.
Wat de handelaars betreft, lijkt het me dat er een voldoende mix aanwezig was tussen kits en update materiaal.
Ook waren er voldoende handelaars die de nodige "materialen" zoals tangen,boortjes en stuff bij zich hadden.
Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat de KMK beurs tot nu toe de beste was ivm onze hobby (op Jabbeke na dan) !
Niks houd ons échter tegen om nog beter te doen !

Verder over de jurering;
Ik (en André) vond(en) het verdorie niet makkelijk om modellen te quoteren!
We hebben daarvoor ons best gedaan en een volgens ons eerlijk oordeel over geveld.
Ondertussen heb ik reeds mails gehad om uit te leggen waarom dit of dat...
ivm de jurering dan éh,
Ik wil hierop wél reageren ,maar dan niet via mail.
Wanneer we elkaar in real-live zien praten we er honderduit over !

Nogmaals bedankt !!!
en tot vrijdag waarschijnlijk !
Grtz,
G
Reply With Quote
  #36  
Old 14-09-2010, 12:06
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
...Als ik me niet vergis is dit het resultaat:
...
-TvD 2x
Kleine vergissing dan, ik heb 3 prijzen meegenomen

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Ik wil dan ook een oproep doen aan alle winnaars om hier alsnog hun winnend model(len) te showen, waarvoor dank.
Bij deze dan:

Zilver voor de Rode Stier:


Ook zilver voor de Subaru Impreza P2000. Daarmee heeft dit model 2x goud en 2x zilver uit 4 deelnames in het afgelopen jaar te pakken


En tenslotte brons voor de Mitsubishi Lancer evo 3. Gezien de problemen tijdens de bouw (decals eraf bij het afplakken) ben ik daar zeker content mee!
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote
  #37  
Old 14-09-2010, 19:09
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Na een dagje alles te hebben laten bezinken my 2 cents :

Om te beginnen wil ik nen dikke chapeau geven naar KMK toe. Dit jaar was er voor mij als civiele bouwer veel meer te vinden dan vorig jaar. Ik heb dan ook een heel deel nieuwe tools ontdekt. Ik heb niks van kits gevonden naar men zin maar goed beladen met andere gadgets naar huis gegaan zodat het toch nog een prijzige dag geworden is.

De dag begon met vooral veel regen en na een dikke 45min rijden kwam ik met Erik aan in Mol. Veels te laat natuurlijk en omdat ik per se de demo van Albert wilde meepikken snel met Gert men modellen in de wedstrijd gaan zetten, koffietje meegepikt en richting demo. En ik moet zeggen, die heeft een behoorlijke indruk op me nagelaten. Een uur lang heb ik geboeit geluisterd en gekeken en vooral veel vragen gesteld. Verschrikkelijk veel geleerd op die korte tijd. Het leuke aan zijn manier van werken is het feit dat hij (dure) aftermarktproducten heel simpel kombineert met goedkope onderdeeltjes die je overal kan uithalen. Ik heb daarna vooral veel bijgebabbeld met iedereen, daar dient zo`n dag in mijn ogen dan ook voor. Het was dan ook laat in de middag toen ik voor de eerste keer 2min aan de paddock stand ben gaan zitten want toen riep Gert me weeral mee. Nog wat leuke spulletjes gekocht op zijn aanraden en toen was het stilaan tijd voor de prijsuitrijking. En sorry gasten, ik zie er nog steeds het leuke niet van in om men hobby te combineren aan een wedstrijd. Mijn inschrijvingen blijven dan ook beperkt tot KMK en BMV-IPMS Leuven vooral om Gert en Patrick een plezier te doen. Want als je je ene vriend een plezier gunt moet je dat voor de andere natuurlijk ook doen dus heb ik Patrick 1, misschien 2 nieuwe modellen beloof voor zijn beurs volgend jaar mei.

Wat ik dan wel weer heel leuk vond is dat de C2 een mooie beoordeling kreeg. Het feit dat het hier om een resin kit ging, waarvan zowat ieder onderdeel passend gemaakt of gescratcht moest worden, en waar ik heel veel plezier aan gehad hebt, maakt het net dat beetje leuker dan als het om een goed passende kit ging. Ik ga binnenkort in ieder geval met veel goesting beginnen aan de volgende resin. En deze keer ga ik het bouwverslag wel afmaken.

Verder ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik op men oude dag eigenlijk veel leergieriger ben dan ik zelf dacht. Ik ben heel nieuwsgierig naar andere bouwtechnieken ook die uit de militaire hoek. Ik heb dan ook, zo`n beetje als Erik ook al aangaf, besloten dat ik toch veel beter wil worden en ik op vele gebieden nog verschrikkelijk veel te leren heb. Voor mezelf heb ik dan ook een besluit genomen. Ik heb het er vandaag dan ook al uitvoerig met het vrouwtje over gehad. Als ik de tijd vind en het financieel allemaal mogelijk is om minstens 2 maal in de maand richting Geel uit te gaan ga ik me volgend jaar ook aansluiten bij KMK. Ik heb het gevoel dat ik daar nog enorm veel kan bijleren. Of het allemaal lukt, das natuurlijk een andere vraag. Maar als ik het niet probeer zal ik het nooit weten.

@ Nismo : Weer een heel mooie reportage die je in elkaar gestoken hebt.
__________________
Reply With Quote
  #38  
Old 14-09-2010, 20:12
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2009
Location: Valmeer
Posts: 1,524
Hey Johny,

Mooi verslagje maat.
En omdat ge het zo lief vraagt, hier dan ook mijn beloonde wagentjes.
Een eerste keer mocht ik op staan om van de Gert een zilveren plak in ontvangst te nemen voor mijn Peugeotje 207 van Fast Freddy op 1/43.

Ik zat nog niet op mijne stoel, of werd ik al terug geroepen door Gert voor een tweede zilveren plak voor mijne open Corolla.

Met juryleden als Gert en André, niet de minsten met kennis van zaken, ben ik dan ook zeer tevreden met deze beloningen.
Trouwens ook mijn felicitaties aan de gouden plak in deze categorie, want moet zeggen, Waaw. Wat was die Ford knap.
En ook mijn felicitaties aan alle andere leden en maten die een plak behaalden.
PROFICIAT MANNEN

Na een plezante avond bij Philiep, waar ik mocht megenieten van een heerlijke barbecue, was ik zondag morgen bij het wakker worden al helemaal in de juiste stemming op weg naar Mol.
Ik heb der alleszins een toffe dag gehad en veel bekend volk tegen het lijf gelopen dat leidde tot enkele toffe babbels en lol.

Ook was ik onder de indruk van de demo van André aangaande het carbon en nog enkele andere zeer intressante dingen. En dat smaakt naar meer.
Ik ben zeer tevreden met mijn Corolla, maar besefte na deze demo dat met de juiste kennis van zaken, materialen, technieken enz.. dit model er nog veel beter kon uitzien en dat er nog veel bij te leren valt en dat dat enkel kan mits "bijscholing". Dus daar zal ik eens werk van moeten maken.

En Gert, proficiat maat voor de toffe beurs die je met je club hebt neergezet.
Ik heb toffe modellen gezien, op de vele koopstanden wat materiaal aangeschaft, veel bijgeleerd, lekker gegeten en gedronken, lol gehad...
Kortom, wat moet een modelbouwer nog meer hebben.
Geweldig.
En euhh, Gert, sorry dat ik na de wedstrijd meteen weg was. Moest vrouw en kinderen gaan ophalen. Maar we spreken mekaar wel op de meeting. Zal de Corolla meebrengen en alsnog naar je luisteren aangaande dit project.

Grts, Guido
__________________
Reply With Quote
  #39  
Old 14-09-2010, 20:57
racer's Avatar
racer racer is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2010
Location: Houthalen
Posts: 163
welke ford gt40??????
FOTO??????
Reply With Quote
  #40  
Old 14-09-2010, 21:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Goed om lezen vanop 300km afstand dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft!

Langzaam maar zeker loopt De Paddock leeg...

Last edited by Guido; 14-09-2010 at 21:28.
Reply With Quote
  #41  
Old 15-09-2010, 00:06
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Hej gasten,
Bedankt voor de opbouwende comment!
Het betekent erg véél voor ons (KMK) om dit te lezen!
Dat het niet perfect was ,zijn we onszelf zéker van bewust.
Het kan altijd beter en dat is ons streefdoel !

Volgend jaar gaan we (en dat is een primeur hier op de Paddock) opnieuw uitpakken met demo's en niet van de minste !!!
Mijn wens is om het civiele nog meer naar voor te halen en daartoe heb ik de steun van het bestuur.
Dus moeten we er samen eens over nadenken welke "klepper" we kunnen uitnodigen om ons allen een stapje hoger te brengen in onze hobby!
(ja , dat is een oproep )
Het bestuur overtuigen van deze ingeslagen weg is enkel mogelijk omwille van de steun van de Paddock ,neem onze modellen weg en wat houden we nog over?
Nee gasten ,écht waar opnieuw bedankt voor wat jullie gedaan hebben voor ons (mij)

Grtz,
G

Last edited by Guido; 15-09-2010 at 09:46.
Reply With Quote
  #42  
Old 15-09-2010, 00:38
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
joepla,
Bekijk deze maar eens even !
bekende en minder bekende mensen kom je er tegen.

http://www.kmk-scaleworld.be/Scalewo...world.xml&id=0

Grtz,
G
Reply With Quote
  #43  
Old 15-09-2010, 00:40
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
en deze doe ik der ook nog even bij...

http://www.kmk-scaleworld.be/Scalewo...sults.html#top

Grtz,
G
Reply With Quote
  #44  
Old 15-09-2010, 01:31
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
@ TvD; Tja, nu weet ik waarom ik altijd maar 9,5/10 behaalde op wiskunde.
In ieder geval bedankt voor de kleine rechtzetting.

@ Doc; Denk nog eens aan de foto's van je prijswinnaars.

@ bdalover; Model was te groot voor op de foto, nml 1/12
Model stond in een glazen vitrine, wat het maken van foto's uitermate bemoeilijkte, zeker voor mijn cameraatje, tenzij iemand anders hem op de gevoelige plaat heeft.

@ Gert; merci voor de nodige uitleg, nieuws en links die je ons meedeelt.
Ook ik wil me even richten tot KMK.
Ik kom nu al een aantal jaren als standhouder naar jullie beurs, eerst alleen, daarna met DePaddock. En ik moet toegeven, je ziet het elk jaar ook groeien, het is ook een plezier om naar jullie toe te komen. Ik weet nog dat ik daar de eerste keer kwam staan, jullie hadden me op Moveleo gevraagd om wat civiel te laten zien, het was toen ook bijna allemaal militair, op enkele eenzaten na. Zelfs de wedstrijdafdeling "auto's en moto's" was nog helemaal niet dat.
Maar door de jaren heen, en vooral dit jaar, zag je dat het civiele gedeelte terrein aan het winnen is, je ziet ook meer en meer voertuigen op de standen staan, om nog maar te zwijgen van wat hetgeen de handelaars hadden aan te bieden.
Van mij een dikke proficiat aan het KMK-team en op naar 2011.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Guido; 15-09-2010 at 09:46.
Reply With Quote
  #45  
Old 15-09-2010, 09:47
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Om deze thread netjes te houden, heb ik alle niet relevante content verplaatst naar het einde van deze thread:

http://forum.depaddock.net/showthread.php?t=19414


Last edited by Guido; 15-09-2010 at 09:48.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.