De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Over Ons
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 18-02-2013, 16:49
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
DePaddock

Hallo,
Hoe zit het eigenlijk met de vzw ?

Het viel me een tijd geleden op dat er dit jaar precies geen quiz wordt georganiseerd. Het is wat jammer, maar geen groot probleem wat mij betreft. Ik vermoed dat de perikelen van vorig jaar er ook voor iets tussen zitten, dus alle begrip als jullie een jaar (of meer ?) willen overslaan.

Maar nu is het me opgevallen dat ik ook nergens een oproep heb gezien voro het betalen van lidgeld.
Moet dit dan niet meer, is dit een vergetelheid en heeft DePaddock nog een toekomst als autosportforum/-vereniging ?
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 18-02-2013, 23:38
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Hallo,
Hoe zit het eigenlijk met de vzw ?

Het viel me een tijd geleden op dat er dit jaar precies geen quiz wordt georganiseerd. Het is wat jammer, maar geen groot probleem wat mij betreft. Ik vermoed dat de perikelen van vorig jaar er ook voor iets tussen zitten, dus alle begrip als jullie een jaar (of meer ?) willen overslaan.

Maar nu is het me opgevallen dat ik ook nergens een oproep heb gezien voro het betalen van lidgeld.
Moet dit dan niet meer, is dit een vergetelheid en heeft DePaddock nog een toekomst als autosportforum/-vereniging ?
Dag Mario,

dat er dit jaar geen quiz georganiseerd wordt in de periode die we gewoon zijn is klaarblijkelijk juist. Andere jaren trachten we dit altijd te doen in de maand februari. Maar dat betekent dat we in de maand december altijd volop in de voorbereiding zitten, zowel wat betreft het opstellen van vragen als praktische modaliteiten zoals het boeken van een zaal, het zoeken van sponsors en samenstellen van een prijzentafel, enz.

Nu is het zo dat ik in de maand december met een knie-operatie zat en dat ik tot half januari niet veel anders gezien heb dan mijn zetel in de living. Daar komt nog bij dat Guido, mijn wederhelft qua quiz-presentatie ook nog eens een ferme griep had toen ik zo'n beetje weer op mijn benen begon te staan, en dat het organiseren van de quiz er eerlijk gezegd tot op heden een beetje tussen uit gevallen is. Nu, dat betekent niet dat er dit jaar geen quiz komt, alleen denk ik dat we in alle eerlijkheid moeten zeggen dat het eerder iets zal zijn voor het voorjaar ipv de winter. Alles valt en staat in feite met het vinden van een geschikte locatie; de rest volgt als vanzelf omdat we daar meer dan genoeg ervaring in hebben. Het is erg jammer dat De Kluis op een dag failliet ging, want daar zaten we ideaal, zowel qua locatie als entourage. De zaal waar we naar uitgeweken zijn met de modelbouwclub is jammer genoeg niet groot genoeg om een quiz te organiseren, en de zaal waar we vorig jaar naar uitgeweken zijn in uiterste nood leek ons niet direct een schot in de roos. De opkomst was vorig jaar ook erg laag, misschien wel omdat velen ons gewoonweg niet gevonden hebben. In elk geval zou ik er veel voor over hebben om een geschikte locatie te vinden om ergens in de maand april weer van start te gaan met de quiz. Maar wat mij betreft (en mij niet alleen) gaat het dit jaar nog altijd door.

Dat de oproep tot bijdrage van het lidgeld nog niet gebeurd is, heeft echter alles te maken met de onzekerheid van onze quiz. We wilden namelijk graag meedelen in onze jaarlijkse oproep wanneer en waar die zou doorgaan, maar eerlijk gezegd weten we het nog niet. Nu, ik denk dat we om alle misverstanden te vermijden en om ongerustheid weg te nemen, toch best onze oproep lanceren met de stellige belofte dat we er alles aan gaan doen om toch ook dit jaar weer onze jaarlijkse quiz te organiseren. Ik ben trouwens blij dat je deze thread gepost hebt, want dat bewijst dat er nog altijd mensen zijn die begaan zijn met de club. Ik zal direct na het posten van dit bericht de uitnodiging tot het betalen van het lidgeld lanceren
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 19-02-2013, 14:31
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Bedankt voor de toelichting, Sennake.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 02-03-2013, 04:50
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Ter info : misschien is The Wheels opnieuw een place to be. Er komen of zijn namelijk nieuwe eigenaars/uitbaters...

C U
Reply With Quote
  #5  
Old 02-03-2013, 13:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Ter info : misschien is The Wheels opnieuw een place to be. Er komen of zijn namelijk nieuwe eigenaars/uitbaters...

C U
Moeten we eens gaan uitchecken dan. Bedankt voor de tip.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.