De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #61  
Old 23-03-2015, 11:50
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by FRED65 View Post
Even aandacht !!
Op 24 april 2015 is de volgende keer dat we samenzitten op onze vertrouwde plaats. Ik stel voor dat iedereen die zijn zeg wilt doen over de groepsbouw dat dan ook daar wil komen doen. Verleden vrijdag was iedereen zeeeeer enthousiast en we hebben verder gebouwd met de voorstellen die daar naar boven kwamen ...
Ik hoef hier geen reactie op te hebben , kom die gewoon op 24 april uit de doeken doen.
Groeten , Fred
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
  #62  
Old 23-03-2015, 11:59
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Disclaimer vooraf: in mijn reactie hironder wil ik op geen enkele manier wie of wat dan ook in een kwaad daglicht stellen of op een andere manier negatief neerzetten! Dus niemand hoeft zich persoonlijk aangesproken te voelen op wat voor manier dan ook!

Quote:
Originally Posted by Doc View Post
Doe je het alweer. Beslis je weer helemaal alleen.
Lesley is erg enthousiast en wil graag snel beginnen.... Ben het met je eens dat het misschien wel erg snel besloten wordt zonder ruggespraak.

Ik ga mee met het voorstel van Fred om het in de volgende meeting op 24 april te bespreken. Wat mij betreft werkt dat beter dan van alles te roepen op een forum waar zaken al snel verkeerd opgevat kunnen worden en die eigenlijk niet zo bedoeld waren. En wat mij betreft maakt een maandje later beginnen ook niet uit. Indien gewenst kunnen we na de meeting alsnog een poll houden.

Niet iedereen zal aanwezig kunnen zijn vermoed ik, maar soit, als we moeten wachten totdat iedereen wel kan, zijn we nog jaren bezig. Mocht je niet kunnen en je wil toch graag je stem laten horen, stuur mij, Johny of Lesley even een PM zodat we dat kunnen meenemen in de meeting.

En nu graag weer modellen bouwen, ik wordt hier een beetje gaar van
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
  #63  
Old 23-03-2015, 12:20
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Quote:
Originally Posted by Doc View Post
Doe je het alweer. Beslis je weer helemaal alleen.
Nee. Dat is niet juist. Ik vraag of iedereen er akkoord mee gaat.
__________________
Mvg,
Lesley
  #64  
Old 23-03-2015, 12:21
Wanneke Wanneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2013
Location: Tremelo
Posts: 278
Zelf kan ik mij wel vinden in het thema film, maar ik kan best begrijpen dat er sommigen zich storen aan het bijna verplicht worden om op een meeting aanwezig te zijn.
Best dus een poll opstarten, zo kan iedereen zijn mening geven.
__________________
mvg,
Wannes
  #65  
Old 23-03-2015, 12:28
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Tja. Ik kan mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken, maar wat wat ik zag als een leuk en tof project voor ons forum, zodat er eens wat meer trafiek zou zijn, is in een paar dagen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Dus. Zoals Fred voorsteld, ga ik ook wachten tot na de meeting van 24 april en zullen we daar wel zien wat eruit komt. Mij maakt het toch niet uit. Heb nog genoeg om te plekken
__________________
Mvg,
Lesley
  #66  
Old 23-03-2015, 12:30
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Quote:
Originally Posted by Wanneke View Post
Zelf kan ik mij wel vinden in het thema film, maar ik kan best begrijpen dat er sommigen zich storen aan het bijna verplicht worden om op een meeting aanwezig te zijn.
Best dus een poll opstarten, zo kan iedereen zijn mening geven.
Hey Wannes,

Dat is totaal de bedoeling niet he. Niemand is verplicht om mee te doen. Dat zijn hier geen gestappopraktijken zulle.
__________________
Mvg,
Lesley

Last edited by eyckles; 23-03-2015 at 12:31.
  #67  
Old 23-03-2015, 12:31
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by eyckles View Post
Nee. Dat is niet juist. Ik vraag of iedereen er akkoord mee gaat.
Zie hier het probleem van een forum t.o.v. rechtstreeks met elkaar praten.

Ik snap de reactie van Flip wel, ik had dezelfde. Er staat namelijk geen vraagteken achter "iedereen akkoord". Ik dacht in eerste instantie ook dat het een soort van mededeling was.

Hoe dan ook, ik wil vanaf nu alleen constructieve berichten zien of ik zet voorlopig een slot op deze discussie (iig tot de volgende meeting).
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
  #68  
Old 23-03-2015, 12:58
Cusco Cusco is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2013
Location: Genk
Posts: 182
Ik kan me er ook in vinden om dit op de volgende meeting te bespreken. Degenen die niet aanwezig kunnen zijn, kunnen zoals eerder gezegd altijd een PM naar de desbetreffende persoon sturen.

Ik vind het een prachtig idee op zich, maar het is wel de bedoeling om zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken hiervoor en er voor te zorgen dat we plaats te kort hebben in Jabbeke 2016
  #69  
Old 23-03-2015, 17:58
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2012
Location: Axel
Posts: 405
Sorry hoor, ik heb het steeds op een zo net mogelijke manier willen proberen hier maar blijkbaar doen sommige toch gewoon hun zin.
Het is ondertussen duidelijk dat een poll de beste manier was om dit te gaan beslissen maar alsnog MOET het op de meeting beslist worden..
Waarom niet eerst de poll en daarna een beslissing nemen?? Snap in godsnaam niet wat hier zo moeilijk aan is..

En trouwens Tim, je zei eerder dat ik kort uit de bocht kwam maar wat jij nu doet slaat toch wel alles. Als iemand een andere mening heeft dan iemand, moet de thread maar op slot??

Ik stel voor dat jullie allemaal jullie zin doen, of toch sommige.
Philip kon het niet mooier verwoorden: Sommigen doen hun ding en de rest moet maar volgen.
Nou, ik ben geen kuddedier dus ik zal toch eens serieus nadenken over mijn toekomst bij deze club want dit is me al vaker opgevallen.

Ja, ik weet het, iedereen gaat en staat waar hij wil. bla bla bla..


Nou, doe maar op slot
  #70  
Old 23-03-2015, 18:49
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Het is niet de manier waarop beslissingen worden genomen die me in deze thread niet aanstaan, maar de manier waarop de discussie wordt gevoerd.

Wat we gaan doen (en ja, deze keer neem IK de beslissing):
1. we (ik) organiseren een poll waarop iedereen zijn zeg kan hebben
2. op de volgende meeting wordt op basis van de uitslagen van die poll EN de persoonlijke inbreng van de aanwezige leden beslist wat het wordt.

Discussies ten persoonlijke titel (lees: rechtstreekse kritiek op personen) zijn niet op hun plaats op een publiek forum. Degene die zich hier niet in kan vinden weet bij deze wat te doen.

Wordt dus vervolgd in een hopelijk meer serene sfeer. Met slot op deze thread.
De admins/moderatoren staat het vrij hier nog commentaren aan toe te voegen.
__________________
Groetjes,
Domi.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.